phate_13
Legacy Member
The Monopoly Guy zei:jep
voeding is vrij overkill but still cheaper
Die voeding is NIET overkill. Die haalt NOOIT dat wattage.
Als dat nog lang gaat doorgaan, ga ik toch eens een mailtje sturen naar power4pc en hun principieel niet meer aanraden. Dat men effectief de goedkoopste hoog gewatteerde voedingen op de markt durft aan te raden... Sorry hoor, dat is echt om problemen vragen en getuigd van zeer weinig respect naar uw klanten toe.