Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
, je mening kun je zetten in het webshop topic (sticky), maar azerty staat bekend als één van de besten (enkel hun levertijden voor "oranje" onderdelen durven wel eens een stuk langer uitvallen dan 2-3 dagen duren zoals ze beweren, maar dat kan elke shop voorhebben), zeker qua aftersales.
moet toch eerst nog met een vriend afspreken om hem ineen te steken (hij heeft ervaring en is altijd handig als het eerste keer is dat je er een samensteld)Atlantis zei:Ik heb zelf een raampje gestoken in mijn CM 690 II, maar ik zou het je niet echt aanraden. Die zijpanelen van de CM 690 II zijn echt wel stevigen goedkoper is het nauwelijks. Maar je hebt dan wel een unieke case
![]()
Atlantis zei:Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf een gat gezaagd heb in het zijpaneel van de case, omdat ik het zijpaneel met window dat je kan kopen niet zo mooi vond. Je vind online genoeg handleidingen van hoe je zoiets kan doen. Maar zoals ik al zei is het materiaal van deze case erg stevig en dus moeilijk om in te zagen, waardoor je idd beter een zijpaneel met window kan kopen.

mdgf zei:Moet je die bf3 coupon hebben?
Indien niet zou ik kijken naar: Sapphire RADEON HD 6950 @ Azerty
Die heeft normaal een zeer goede (en betrekkelijk stille koeler) koeler, die van club3d is één van de mindere.
QUOTE]
Ik had de pc besteld maar ze hadden die radeon niet meer in voorraad, iemand een voorstel voor een andere? (liefst op site azerty, zelfde prijsklasse)
Tharionos zei:dat verschil merk je zeker tussen 8 en 2 ms