Archief - Game PC +- 1000 euro + info reactiesnelheid scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mdgf

Legacy Member
Eenmaal dat in je mobo zit zie je daar niet veel van ze, en imo gaat dat type rood ook vloeken met het zwart van het mobo.

De NT's vind ik persoonlijk mooi omdat die zwart zijn ipv het normale groen.

brentg

Legacy Member
Heb gekeken en mijn dvd-speler is inderdaad nog van een oud formaat, ook heb ik het ram-geheugen veranderd, het scherm toegevoegd en de videokaart veranderd (nog altijd HD6950, maar andere editie ofzo, goedkoper en zie eigenlijk geen verschil met de vorige)

de 2 videokaarten: vergelijking, links de oude, rechts diegene die ik er nu wil insteken.

oude link

nieuwe link


P.S. als ik hem bestel, hebben jullie dan graag dat ik enkele tests ofzo doe voor op het forum hier ofzo? (ik zal zeker mijn mening over de winkel geven ;) )

mdgf

Legacy Member
Moet je die bf3 coupon hebben?

Indien niet zou ik kijken naar: Sapphire RADEON HD 6950 @ Azerty
Die heeft normaal een zeer goede (en betrekkelijk stille koeler) koeler, die van club3d is één van de mindere.

Ik zou niet sebiet weten wat voor "tests" jij zou moeten uitvoeren voor ons :p, je mening kun je zetten in het webshop topic (sticky), maar azerty staat bekend als één van de besten (enkel hun levertijden voor "oranje" onderdelen durven wel eens een stuk langer uitvallen dan 2-3 dagen duren zoals ze beweren, maar dat kan elke shop voorhebben), zeker qua aftersales.

brentg

Legacy Member
Ben toch van plan om bf3 te kopen, maar als je zegt dat het stiller is, zal ik beter die van sapphire kopen.

Die mening was ik al van plan, had het nog niet gezien de mening van die winkel, maar ik heb nog wel even geduld :) moet toch eerst nog met een vriend afspreken om hem ineen te steken (hij heeft ervaring en is altijd handig als het eerste keer is dat je er een samensteld)
en zeer erg bedankt mdgf, je hebt me al zeer goed geholpen! ;D

mdgf

Legacy Member
De window apart kost btw 19€, en dan heb je zowel de window als de gewone, dus koop sowieso niet die met de window.

brentg

Legacy Member
Ik wou wel het raampje, vind dat dat nog juist iets meer heeft ;) en ik had er wel 25 euro voor over, maar ik zal dus idd de combinatie van de 2 bestellen, had niet gedacht dat het dan goedkoper ging zijn.
Heb de link terug geupdate, heb het scherm ook toegevoegd.

Atlantis

Legacy Member
Ik heb zelf een raampje gestoken in mijn CM 690 II, maar ik zou het je niet echt aanraden. Die zijpanelen van de CM 690 II zijn echt wel stevig :eek: en goedkoper is het nauwelijks. Maar je hebt dan wel een unieke case :cool:

brentg

Legacy Member
Atlantis zei:
Ik heb zelf een raampje gestoken in mijn CM 690 II, maar ik zou het je niet echt aanraden. Die zijpanelen van de CM 690 II zijn echt wel stevig :eek: en goedkoper is het nauwelijks. Maar je hebt dan wel een unieke case :cool:

Ik ben van plan om dat raampje apart te kopen, als ik dan niet tevreden ben kan ik het nog altijd verwisselen eh ;p maar toch bedankt om mij te waarschuwen ^^

Atlantis

Legacy Member
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf een gat gezaagd heb in het zijpaneel van de case, omdat ik het zijpaneel met window dat je kan kopen niet zo mooi vond. Je vind online genoeg handleidingen van hoe je zoiets kan doen. Maar zoals ik al zei is het materiaal van deze case erg stevig en dus moeilijk om in te zagen, waardoor je idd beter een zijpaneel met window kan kopen.

brentg

Legacy Member
Atlantis zei:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf een gat gezaagd heb in het zijpaneel van de case, omdat ik het zijpaneel met window dat je kan kopen niet zo mooi vond. Je vind online genoeg handleidingen van hoe je zoiets kan doen. Maar zoals ik al zei is het materiaal van deze case erg stevig en dus moeilijk om in te zagen, waardoor je idd beter een zijpaneel met window kan kopen.

Ah op die manier xd
dat zou ik niet direct doen want ik denk dat het een beetje te artistiek zou zijn, met veel kromme lijnen als je begrijpt wat ik bedoel ;)
En ik vind dat apart window ook niet zo slecht.

brentg

Legacy Member
mdgf zei:
Moet je die bf3 coupon hebben?

Indien niet zou ik kijken naar: Sapphire RADEON HD 6950 @ Azerty
Die heeft normaal een zeer goede (en betrekkelijk stille koeler) koeler, die van club3d is één van de mindere.
QUOTE]

Ik had de pc besteld maar ze hadden die radeon niet meer in voorraad, iemand een voorstel voor een andere? (liefst op site azerty, zelfde prijsklasse)

mdgf

Legacy Member
Niet naar kijken.
650W is meer dan genoeg voor 2 6950's, tenzij je ze zwaar gaat overklokken.

L0k1-

Legacy Member
Tharionos zei:
dat verschil merk je zeker tussen 8 en 2 ms

grootste zever, ghosting is al jaren geen probleem meer, al vanaf men onder de 20ms ging. Of je nu één koop met 8ms reactiesnelheid of 2ms, je gaat juist niets zien tijdens het gamen.

Die reactiesnelheid in deze dagen is gewoon een verkooppraatje waar je als gebruiker nooit iets van zult merken....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan