En de koelpasta (als je dat nog apart moet doen), moet op de gladde kant van de processor, tussen de processor en de koeler, niet tussen de processor en het moederbord bij de pinnetjes! =)
Als je de processor al juist doet, kan er voor de rest praktisch niets mislopen.