Archief - Fancontroller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member

EagleEye

Legacy Member
Ik wil ook zo'n ding - en waar kun je die kopen met zeer lage verzendingskosten of ergens in de antwerpse kempen? Want bv Tones en PCWarez hebben maar heel beperkte keuze in fancontrollers

cool_boy_ke

Legacy Member
@EagleEye : Ik wil bestellen vanaf Caseking, beter gezegd : de computerboer laat die bestellen (die kan bijna alles krijgen wat ook op caseking staat) en verkoopt die dan ook aan mij voor dezelfde prijs :) [Caseking is 8€ verzendingskosten onder 5KG in België]

@Ironpole : Deze is momenteel ook de keuze, maar als iemand anders een nog betere vind dan is die vrij om dit hier te posten :D

cool_boy_ke

Legacy Member
Damm, kheb juist gelezen dat de Coolermate Fan-Controller maar van 6 => 12V gaat. Is dit eigenlijk wel genoeg ? :s

RealFlub

Legacy Member
is het niet van 5 => 12V?
maar op 5 draait em de helft minder toeren eh, hoort ge totaal nie

torquenstein15

Legacy Member
Ik vind diene akasa mooi effe kijken voor type. Rond de 35€

cool_boy_ke

Legacy Member
@RealRoot :
WEBSITE zei:
Regelbereich Lüfter: 6 - 12 Volt

@torquenstein15 : ik snap uw zin niet, maar is het : 'Ik vind de akasa mooi, ik ga effe naar type zoeken en post het hier' of is het gewoon 'ik vind akasa mooi ik ga kijken voor mezelf en niet hier posten :p' of iets anders :s :lol:

snake5555

Legacy Member
simpel vraagje,als g fancontroller koopt,dan moet je u fans op die controller aansluiten g?hoeveel aansluiting zijn er zo
fan in kast is zo mlet drie gaatjes,maar heb overlaatst fan uit voeding gehaald en da zijn maar 2 pinnen.kan die ook op ne controller worden aangesloten?

cool_boy_ke

Legacy Member
Ja je moet de fans op controller aansluiten, maar kunnen eventueel ook op moederbord voor RPM monitoring in Windows ofzo (FAN => Controller => Moederbord). Dit hangt wel af van fancontroller tot fancontroller

Die fan uit voeding kan eropgeplaats geworden indien je een klein beetje kennis hebt van dat soort zaken (teminste basis elektriciteit - Circiut enzo :))

snake5555

Legacy Member
heb iets anders gevonden van zalman ZM-MC1 ne multiconnector met 2x5v en 2x12v
als je hem op 5 volt laat lopen wordt hij stiller?maar wordt het dan niet warmer?tov 12 v

enZiiime

Legacy Member
Sorry voor offtopic:

Weet iemand mss iets voor aan te raden "in aard zoals dees maar geen fan controller, maar gewoon zo'n displayke voor temperatuur van hdds, en cpu en alderest te zien? Was ni in mood voor topic aan te maken, en zou graag temp altijd checken via zo iets :) (veel problemen gehad met pc waarop ik nu zit, en wil weten hoe warm hij staat, voor er nog is iets smelt :p) (+ eventueel site, en waar ik hem voor degelijke prijs kan bestellen ^^)

cool_boy_ke

Legacy Member
:offtopic: Je kan ook programma's gebruiken om de temperatuur in windows te laten zien en dan eventueel een LCD schermpje voor PC kopen en de temperatuur daar dan op laten displayen :D

Ontopic : :x :)

Lon$daLe

Legacy Member
bells = te duur , ccit = ene wa nie weet wa em verkoopt en compu city = de onbeleefste varkens in het land :)

cool_boy_ke

Legacy Member
lekker offtopic
Dus ik ga voor de 2de fancontoller en Arctic Cooling Copper Silent 3 - lite => weet iemand of die goed koelt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan