EvilMulder
Legacy Member
Ok, de aankoop van mijn videokaart ligt ondertussen al vast, maar nu heb ik nog een vraag. Ik heb momenteel één latje van 512MB steken, en dat is toch echt wel te weinig. Ik heb mijn pctje eens opengegooid en het latje dat er in steekt vermeld 512 MB DDR PC2700 CL2,5. Naast dat éne latje heb ik nog 2 vrije slotjes. Nu is mijn vraag: moet ik als ik extra ram aankoop er voor zorgen dat dit ook DDR PC2700 geheugen is? Of kan ik misschien beter dit eruit gooien en er totaal nieuw (sneller) geheugen insteken, bijvoorbeeld DDR2? Ik heb hier een budget voor van zo'n 100€, maar als het voor minder kan is dat mooi meegenomen natuurlijk. Alle hulp is welkom! 
