Archief - Ervaringen met www.academicshop.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marc95

Legacy Member
De titel zegt het.
Graag ervaringen van mensen die er al gekocht hebben.

Hoe is de:

- Communicatie ?

- Levertijd ?


Wie levert er ?

Een koerier ? ( welk bedrijf ? ) of taxipost ?

En wat als je toestel defect gaat ?

Nu, ik zou een IBM wensen te kopen, en die geven 3 jaar next business day on site ...

Alvast bedank voor jullie reacties ! :applause:

SMa

Legacy Member
5 vn de 6 vragen kun je stellen aan de winkel zelf
communicatie zal je wel zien als je besteld

Marc95

Legacy Member
sheep zei:
5 vn de 6 vragen kun je stellen aan de winkel zelf
communicatie zal je wel zien als je besteld

Pff...wat 'n reply ! :doh:

Tuurlijk zal ik alles wel weten als ik in 't zak ben gezet....:evil:

Mijn vraag gaat in de eerste plaats over mensen die er reeds gekocht hebben of via hun school een aankoop deden.

Als je ziet dat een T43p ongeveer 3.400 euro kost en dat zij daar 50% :eek: kunnen van afdoen, stel ik me daar toch vragen bij.

Nu, als dit normaal is, zoveel te beter, maar ik mag toch zeker wel eens een onafhankelijke stem horen ? :help: :crazy:

agent #2

Legacy Member
Dat geldt toch enkel voor studenten. Zijt ge student, dan kost die zoveel. Ik denk da IBM zelf zoveel van de prijs afdoet.

Mich_vdb

Legacy Member
Wij hebben daar in 2004 een pc desktop besteld van dell. Dat doen ze nu niet meer en miss wel omdat ze er problemen mee hadden. We hebben lang moeten wachten maar uiteindelijk toch een SERIEUZE compensatie gekregen omdat hij later was. De problemen lagen ook echt bij dell toen.
Nu zullen ze dus wel zeker op tijd leveren. Ik zou het zeker doen;), heel goedkoop.
Ons toestel is nog niet defect geweest maar je zal hen dan wel kunnen bellen natuurlijk. De pc werd geleverd op de school van mijn moeder, maar dit zal ook thuis kunnen.

Mich

Marc95

Legacy Member
Ik kan er gebruik van maken. Dat is geen probleem.
De IBM's zijn er echt héél goedkoop.
Als het geen speciale (maandag) series zijn, is dit wel een koopje !:applause:

Enfin, aan ieder: bedankt voor de reply's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan