Marc95
Legacy Member
De titel zegt het.
Graag ervaringen van mensen die er al gekocht hebben.
Hoe is de:
- Communicatie ?
- Levertijd ?
Wie levert er ?
Een koerier ? ( welk bedrijf ? ) of taxipost ?
En wat als je toestel defect gaat ?
Nu, ik zou een IBM wensen te kopen, en die geven 3 jaar next business day on site ...
Alvast bedank voor jullie reacties ! :applause:
Graag ervaringen van mensen die er al gekocht hebben.
Hoe is de:
- Communicatie ?
- Levertijd ?
Wie levert er ?
Een koerier ? ( welk bedrijf ? ) of taxipost ?
En wat als je toestel defect gaat ?
Nu, ik zou een IBM wensen te kopen, en die geven 3 jaar next business day on site ...
Alvast bedank voor jullie reacties ! :applause:
Echt niemand ??? 
kunnen van afdoen, stel ik me daar toch vragen bij.

, heel goedkoop.