Si3L
Legacy Member
Ik ben 90% zeker dat deze vraag hier niet thuis hoort maar ik wist niet anders waar hem te plaatsen, had al een search gedaan zonder echt resultaat.
Dus to business:
Ik heb al een aantal keren voor de beslissing gestaan als ik een Econoheat verwarmingspaneel zou kopen of niet. Ze blijken goed te zijn, maar dit haal ik enkel af van de sites die ze verkopen dus dat is geen echte referentie. Op google vind je ook geen echte reviews over deze plaatjes.
Heeft iemand van jullie ervaring met deze platen? Zou zo eentje een livingske (6x4 - goed geïsoleerd) op een deftige temperatuur kunnen houden (ongeveer een 19-21°)? Alvast bedankt voor jullie inbreng!
Dus to business:
Ik heb al een aantal keren voor de beslissing gestaan als ik een Econoheat verwarmingspaneel zou kopen of niet. Ze blijken goed te zijn, maar dit haal ik enkel af van de sites die ze verkopen dus dat is geen echte referentie. Op google vind je ook geen echte reviews over deze plaatjes.
Heeft iemand van jullie ervaring met deze platen? Zou zo eentje een livingske (6x4 - goed geïsoleerd) op een deftige temperatuur kunnen houden (ongeveer een 19-21°)? Alvast bedankt voor jullie inbreng!