Archief - dollarshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Ik zie op die site geen CPU's staan er is wel ni veel keuze percies wel jammer want ben van zin daar ook te kopen want das daar 100 euro goedkoper

chalyken

Legacy Member
Ziet er een redelijk scherp geprijsde site uit :). Ik ben zelf net op zoek naar een nieuwere agp kaart.
Wat raden jullie aan, die 6600gt of de 6800gt (mn budget ligt echt wel nt hoger dan 150 euro).
Is de 6800 gt het verschil in prijs waard?
106 tov 159 euro

Yank

Legacy Member
'k Zou ofwel 6800 (die van 99€) ofwel de 6800GT (van 159€) nemen. De gewone 6800 is ongeveer even snel als de 6600GT, maar je kunt nog altijd proberen hem te unlocken (kan oa met rivatuner) wat hem nog wat sneller maakt.

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik ga in die shop 100% zeker de 6800GT kopen zodra ik het geld heb :)

steffoe

Legacy Member
ja me 2
wel raar
der staan 2 verschillende datums
boven 13 juni en benede 20 juni

chalyken

Legacy Member
Zijn we dan zeker dat hij op 13 of 20 juni genoeg voorradig zal zijn?
Kheb ook wel geen zin om er dan 2 maand op te gaan wachten :p

mOnKeYbUtt

Legacy Member
ik herhaal:(
Ik zie op die site geen CPU's staan er is wel ni veel keuze percies wel jammer want ben van zin daar ook te kopen want das daar 100 euro goedkoper

Mette2

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
ik herhaal:(
Ik zie op die site geen CPU's staan er is wel ni veel keuze percies wel jammer want ben van zin daar ook te kopen want das daar 100 euro goedkoper

Bij de superdeals staan een paar cpu 's, wel gebundeld met moederbord en RAM. Voor de rest inderdaad alles zeer beperkt qua aanbod.

SMa

Legacy Member
je kan ze nog altijd mailen, zelf zaken voorstellen en vragen of ze die kunnen leveren en tegen welke prijs

chalyken

Legacy Member
Nu al echt onderweg of pas na 20 juni?
Kga normaal dit weekend ook eentje bestellen.

calimero

Legacy Member
draait goed, behalve de koeler is echt slecht. er zijn 2 versies die met die dubbele fans of het nvidia reference design die heb ik gekregen. maar komt h20 op :). Voor derest sparkle geeft juist wa kabeltjes en drivers mee dus geen games,webcams of andere gerief erbij.

steffoe

Legacy Member
hm
deze lading waren alleen standaard koeling
maar heb wat opgezocht
zit toch een dikke headsink op enz
en die kerel van de winkel zegt dat et ong even goe koelt
dus
zo slecht lijkt me die ni
gene paniek :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan