Archief - Divx speler met aparte subs?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zoid

Legacy Member
Yo

Ik zoek een Divx speler die alle nieuwe formaten aankan en bovendien ook aparte ondertitels kan afspelen (.srt bestanden). Bovendien zou ie ook dvd's uit Amerika moeten kunne afspelen :D Maar dit moet niet per se.

Voorlopig heb ik dit gevonden:
http://www.guide2net.net/mobile_internet/product_reviews/vipul/phillips_dvp_642/index041024.html

Maar deze is alleen verkijgbaar in Amerika en India ofzo. Hij kan trouwens alleen maar aparte ondertiteling afspelen na een firmwire update :s


Et zou heel handig zijn moesten ze ergens in België zo'n dvd speler hebbe, want dan kan ik is gaan testen of et wel echt alles afspeelt met ondertitels enzo.

Dus mijn vraag: Heeft iemand zo'n dvd speler, of weet iemand waar ik zo een kan kopen?

Deguchi

Legacy Member
De dvd-spelers van Kiss kunnen een hoop subtitelformaten aan (al dan niet via een firmware upgrade)

bboy_floflo

Legacy Member
Ik denk dat de philips 3010 dat wel doet. Die verkopen ze bij pixmania en bij vandenborre, met wat geluk ook in de carrefour. Prijs is +-80€

Joly

Legacy Member
Koop geen KiSS.
Pokkedingen hebben te weinig geheugen waardoor ze stotteren op hoge bitrates, en Qpel bevalt ze al helemaal niet.

deven

Legacy Member
En ook geen Lenco > nieuwe firmware opzetten en bulle crashen ( firmware update was goed gelukt > heb wel ne andere mogen kiezen, ben ik maar voor sony gegaan, die is pakke beter maar geen divx meer )

Deguchi

Legacy Member
Joly zei:
Koop geen KiSS.
Pokkedingen hebben te weinig geheugen waardoor ze stotteren op hoge bitrates, en Qpel bevalt ze al helemaal niet.

Tiens, maat van mij heeft een Kiss en heb daar nog nooit schokken gezien tijdens die films :) (op een PS2 een dvd zien daarentegen... :/)

Deetje

Legacy Member
een yamada. Beregoede allesspeler. En nog heel erg goedkoop. Heb da vroeger nog op ebay gekocht.

sh0s

Legacy Member
mijn kiss dp1000 schokt idd af en toe, niet bij dvd's maar wel met divx, xvid...

subs werken wel goed

Joly

Legacy Member
Deguchi zei:
Tiens, maat van mij heeft een Kiss en heb daar nog nooit schokken gezien tijdens die films :) (op een PS2 een dvd zien daarentegen... :/)

In mijn geval had ik het over divx/xvid issues, dvds werken meestal wel naar behoren.

Teleurgestelde KiSS DP-500 user.

Falconian

Legacy Member
bboy_floflo zei:
Ik denk dat de philips 3010 dat wel doet. Die verkopen ze bij pixmania en bij vandenborre, met wat geluk ook in de carrefour. Prijs is +-80€


Inderdaad, ik heb deze gekocht en werkt perfect.
De nieuwe firmware gezet en het beestje draait vlot.

Voordeel van Philips = easy te kraken region code!!
Ik speel nu alle region-dvds af zonder problemen.
Speelt de aparte srt-file perfect af.

Ik zou dus voor 80 euro niet twijfelen

Frado2005

Legacy Member
Eltax^^ . Home cinema + dvd speler van eltax gekocht voor 99€, kan ook alles afspelen :) ( HT-153)

n0sTRa

Legacy Member
heb ook al paar jaar een dp1000 maar is idd wat te licht geworden

Natsu

Legacy Member
Zoals iemand hier al zei, yamada is een zeer goed merk
Heb hier de DVX-6600 en da ding speelt alles af :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan