Killertux
Legacy Member
llow,
na een uitstap naar Disneyland Parijs afgelopen weekend, besliste ik dat het hoog tijd werd om eens een deftige digitale camera aan te schaffen.
De parades 's avonds waren te mooi om zulke slechte foto's van te maken.
Budget: 200 à 400€
Voorkeur merk: Canon (andere mogen, ik heb wel redelijk goeie ervaringen met Canon in het verleden vandaar...)
Voornaamste eisen:
- Haarscherpe kwaliteit
- To-the-point toestel
- Opnames bij weinig licht (zelf instellingen kunnen bepalen van sluitertijd/diafragma dus)
- Liefst nog video in 720p (maar dit mag eventueel weggelaten worden)
Laat maar weten wat je zou nemen moest je in mijn plaats staan!
na een uitstap naar Disneyland Parijs afgelopen weekend, besliste ik dat het hoog tijd werd om eens een deftige digitale camera aan te schaffen.
De parades 's avonds waren te mooi om zulke slechte foto's van te maken.
Budget: 200 à 400€
Voorkeur merk: Canon (andere mogen, ik heb wel redelijk goeie ervaringen met Canon in het verleden vandaar...)
Voornaamste eisen:
- Haarscherpe kwaliteit
- To-the-point toestel
- Opnames bij weinig licht (zelf instellingen kunnen bepalen van sluitertijd/diafragma dus)
- Liefst nog video in 720p (maar dit mag eventueel weggelaten worden)
Laat maar weten wat je zou nemen moest je in mijn plaats staan!

) niet zou zien moest hij het niet weten. Ook zijn veel van die dingen, fouten die je pas ziet als je heel erg gaat uitvergroten enzo..
ad: Wil nu ook geen fortuin spenderen aan iets dat ik niet elke dag ga gebruiken...