Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SpeedFreak.be zei:Heb ik er over gelezen of mis ik een grafische kaart?

phate_13 zei:Dat zou geen probleem mogen zijn.
*Edit*: En waarvoor zou hij een discrete GPU nodig hebben?
phate_13 zei:Als je toch niet zou gaan overclocken, en dus toekomt met een H-moederbord, ga dan eerder voor het ASRock H61 iCafé moederbord. Dat is nog goedkoper en heeft wel nog altijd USB 3.0.

daarbij zit ik aan mij gewenste prijs nu:

)
