jdruwe
Legacy Member
Hey ik ben een desktop aan het samenstellen via de desktop builder van alternate.be (ALTERNATE - BUILDERS)
Ik zit echter wat in de knoop, ik weet niet zeker welke voeding,moederbord of geheugen te nemen (liefts 8gb of meer)
hier is mijn huidige configuratie zonder bovenvermelde:
http://i51.tinypic.com/bi6jwo.jpg
Alvast bedank!
Ik zit echter wat in de knoop, ik weet niet zeker welke voeding,moederbord of geheugen te nemen (liefts 8gb of meer)
hier is mijn huidige configuratie zonder bovenvermelde:
http://i51.tinypic.com/bi6jwo.jpg
Alvast bedank!
