steffoe
Legacy Member
yu
sorry als ik sommige mensen op de zenuwe begin te werken met men lastige vragen
maar ik ga der nog een stellen
heeft et zin om uit de pc van mijn sig het dell mobo eruit te flikkeren en er een goei asus of een ander in te steken
zou mijn pc beter draaien
ook omdat mijn graka slecht presteert voor de specs
kan iemand hier iets zinnig over zegge?
sorry als ik sommige mensen op de zenuwe begin te werken met men lastige vragen
maar ik ga der nog een stellen
heeft et zin om uit de pc van mijn sig het dell mobo eruit te flikkeren en er een goei asus of een ander in te steken
zou mijn pc beter draaien
ook omdat mijn graka slecht presteert voor de specs
kan iemand hier iets zinnig over zegge?
