Ikzelf heb een g930 wireless en ben er toch wel heel tevreden mee

Mijn vorige was een 7H waar ik geregeld problemen mee had (was zeker geen slechte headset)
Met mijn 930 luister ik zo goed als nooit muziek, gebruik hem enkel voor te gamen. Het geluid in game vind ik heel goed en je kan heel de seround instellen (bv: achter harder wat harder zetten dan voor,...).
Hoge tonen, lagen tonen kan je ook allemaal instellen!, Als je naar muziek aan het luisteren bent en je zet het heel hard kan je idd wel horen dat de bass niet zo deftig is maar als je het zo hard zet ben je na 1 dag doof ofzo... (in game klaag ik niet over de bass).
De micro is ook goed, op teamspeak kan iedereen mij duidelijk horen maar als er veel achtergrond geluid is bv: ze zijn aan het stofzuigen in dezelfde kamer waar je gamed dan komt dit geluid wel wat door.
Ik heb een wireless gekozen omdat ik de draad (bij mijn vorige H7) heel irritant vond. Dit is mijn mening er zijn er ook heel veel die er geen problemen mee hebben. In het begin had ik ook wat schrik voor wireless van zou het wel goed werken,... maar het werkt prima!
De headset zit gemakkelijk en je hoort enkel je game dus niet mama die roept voor te eten, zusjes die ruzie maken,....
Als je nog vragen hebt over g930 dan hoor ik het wel
