Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phate_13

Legacy Member
Zal deze vooral/enkel voor gaming gebruikt worden, of ook voor muziek?

phate_13

Legacy Member
Even voor de duidelijkheid : De reden dat ik deze vraag stel is dat bijna alle headsets gericht op gaming een redelijk slechte geluidskwaliteit bieden (voor hun prijs). Indien muziek dus ook belangrijk was, kon je beter een deftige koptelefoon kopen en apart een microfoontje.

jm188

Legacy Member
voor de gamen kan ik deze aanraden, is een pak goedkoper dan bv een 7H van steelseries (heb ik ook) en werkt eigenlijk even goed, mooi (genoeg) geluid en doet geen pijn aan het hoofd na uren gamen


over muziek kwali kan ik niets zeggen, dan kan je beter kijken naar sennheiser ofzo

wishy

Legacy Member
Heb ook enkele van die Fatality headsets gehad, maar vond ze redelijk snel stukgaan.

papi1994

Legacy Member
Ik heb ook zitten kijken voor een headset en heb gelezen dat deze (Logitech Vantage Bluetooth Headset for PS3) wel een goeie is. Het geluid komt dan maar langs 1 oor? Is dit niet irritant?

filipmoors

Legacy Member
Ikzelf heb een g930 wireless en ben er toch wel heel tevreden mee:) Mijn vorige was een 7H waar ik geregeld problemen mee had (was zeker geen slechte headset)

Met mijn 930 luister ik zo goed als nooit muziek, gebruik hem enkel voor te gamen. Het geluid in game vind ik heel goed en je kan heel de seround instellen (bv: achter harder wat harder zetten dan voor,...).
Hoge tonen, lagen tonen kan je ook allemaal instellen!, Als je naar muziek aan het luisteren bent en je zet het heel hard kan je idd wel horen dat de bass niet zo deftig is maar als je het zo hard zet ben je na 1 dag doof ofzo... (in game klaag ik niet over de bass).

De micro is ook goed, op teamspeak kan iedereen mij duidelijk horen maar als er veel achtergrond geluid is bv: ze zijn aan het stofzuigen in dezelfde kamer waar je gamed dan komt dit geluid wel wat door.

Ik heb een wireless gekozen omdat ik de draad (bij mijn vorige H7) heel irritant vond. Dit is mijn mening er zijn er ook heel veel die er geen problemen mee hebben. In het begin had ik ook wat schrik voor wireless van zou het wel goed werken,... maar het werkt prima!

De headset zit gemakkelijk en je hoort enkel je game dus niet mama die roept voor te eten, zusjes die ruzie maken,....

Als je nog vragen hebt over g930 dan hoor ik het wel:)

Pedroo

Legacy Member
Ik ben tevreden met mijne AKG 512 van 40 euro zenne(wel zonder micro, ma da heb ik apart)... In den alternate hebt ge verdomd veel keuze van headsets, misschien daar eens kijken?

Titanium X

Legacy Member
roccat kave voor de prijs van +-85€ is ook geen slechte game headset vind ikzelf.

MrKrusty

Legacy Member
En wat dacht je van Turtle beach ear force Z2 of ear force Z6a? Persoonlijk heb ik met deze nog geen ervaring, maar deze headsets zijn er ook goed uit en zijn binnen je budget. Ik denk dat de kwaliteit/prijs verhouding wel goed is.
Verbeter me als ik fout ben.

Zelf zoek ik ook een goede headset. :p

phantomtwister

Legacy Member
Steelseries 5H en 7H zijn goede headsets voor hun prijs. Momenteel de 5xB in promo voor slechts 59,9 euro. (ipv 89)
Zelfde sound als 5H, maar kan ook nog eens aangesloten worden op XBOX.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan