Blue-Bora
Legacy Member
Bij mij scheelde het toch wel 250Euro met 4Launch tov van een andere "gewone" winkel hoor.
Das toch al de moeite
*edit*
Update van mijn bestelling bij 4Launch : Deze morgend een mail gekregen dat de Razer Nostromo nog 4 weken kan duren vooraleer hij binnen komt. Stond op de site nochtans als "meteen leverbaar"
Deze heb ik dus ge-cancelled, en nu wacht ik nog op de graka die noch steeds niet binnen is. Die stond als "op voorraad bij leverancier en binnen 5 werkdagen leverbaar". Ondertussen een week geleden alles besteld .....
Nu hoop ik dat de graka morgen binnen is zodat ik alles kan gaan halen.
Die Razer heb ik ondertussen elders besteld en die zou morgen al geleverd worden door Bpost, en ten laatste maandag.
*edit2*
Ik krijg ook net bericht van een medewerker van 4Launch dat de graka ook niet meer leverbaar is
Een alternatief is de iets goedkopere 6950 van Club3D, maar dit merk vind ik geen goede optie. Ik heb dan gezegd dat ik voor de kaart van Asus ga die toch wel 40 euro duurder is dan de Sapphire.
Ik heb gevraagd of zij eventueel een kleine tegemoetkoming konden doen in de prijs kwestie van het allemaal nog een beetje eerlijk te laten verlopen omdat hun website totaal niet klopte qua levertijden.
Ben eens benieuwd .....
Dat mailtje van die medewerker kwam trouwens binnen om 23.14u
Doen die de nachtshift ofzo?
Das toch al de moeite
*edit*
Update van mijn bestelling bij 4Launch : Deze morgend een mail gekregen dat de Razer Nostromo nog 4 weken kan duren vooraleer hij binnen komt. Stond op de site nochtans als "meteen leverbaar"
Deze heb ik dus ge-cancelled, en nu wacht ik nog op de graka die noch steeds niet binnen is. Die stond als "op voorraad bij leverancier en binnen 5 werkdagen leverbaar". Ondertussen een week geleden alles besteld .....
Nu hoop ik dat de graka morgen binnen is zodat ik alles kan gaan halen.
Die Razer heb ik ondertussen elders besteld en die zou morgen al geleverd worden door Bpost, en ten laatste maandag.
*edit2*
Ik krijg ook net bericht van een medewerker van 4Launch dat de graka ook niet meer leverbaar is

Een alternatief is de iets goedkopere 6950 van Club3D, maar dit merk vind ik geen goede optie. Ik heb dan gezegd dat ik voor de kaart van Asus ga die toch wel 40 euro duurder is dan de Sapphire.
Ik heb gevraagd of zij eventueel een kleine tegemoetkoming konden doen in de prijs kwestie van het allemaal nog een beetje eerlijk te laten verlopen omdat hun website totaal niet klopte qua levertijden.
Ben eens benieuwd .....
Dat mailtje van die medewerker kwam trouwens binnen om 23.14u

Doen die de nachtshift ofzo?

