Archief - de betere shops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Bij mij scheelde het toch wel 250Euro met 4Launch tov van een andere "gewone" winkel hoor.

Das toch al de moeite

*edit*

Update van mijn bestelling bij 4Launch : Deze morgend een mail gekregen dat de Razer Nostromo nog 4 weken kan duren vooraleer hij binnen komt. Stond op de site nochtans als "meteen leverbaar"

Deze heb ik dus ge-cancelled, en nu wacht ik nog op de graka die noch steeds niet binnen is. Die stond als "op voorraad bij leverancier en binnen 5 werkdagen leverbaar". Ondertussen een week geleden alles besteld .....

Nu hoop ik dat de graka morgen binnen is zodat ik alles kan gaan halen.

Die Razer heb ik ondertussen elders besteld en die zou morgen al geleverd worden door Bpost, en ten laatste maandag.

*edit2*

Ik krijg ook net bericht van een medewerker van 4Launch dat de graka ook niet meer leverbaar is :s

Een alternatief is de iets goedkopere 6950 van Club3D, maar dit merk vind ik geen goede optie. Ik heb dan gezegd dat ik voor de kaart van Asus ga die toch wel 40 euro duurder is dan de Sapphire.
Ik heb gevraagd of zij eventueel een kleine tegemoetkoming konden doen in de prijs kwestie van het allemaal nog een beetje eerlijk te laten verlopen omdat hun website totaal niet klopte qua levertijden.

Ben eens benieuwd .....

Dat mailtje van die medewerker kwam trouwens binnen om 23.14u :eek:
Doen die de nachtshift ofzo? :D

Brick Top

Legacy Member
Hey vraagje, als je bij een shop zoals alternate of zercom of eender welke grote shop twee volledige systemen bestelt, bestaat er dan een kans dat je korting kan bekomen ofzo?

Kans lijkt mij eerder klein maar ik kan het altijd vragen hé. Twee systemen lijkt me net iets te weinig om al aanspraak te maken op een korting maarjah... :p

Iemand ervaring mee?

ATI

Legacy Member
Korting ga je op 2pc's niet krijgen hoor,kan wel zijn dat er een actie is gratis ineensteken,maar dat is voor iedereen.

ScienceMySon

Legacy Member
is het normaal dat in geen belgische shop de Dell Ultrasharp te vinden is ?


azerty is de goekoopste ma kvind het zo ver...

iemand vertrouwe met azerty?

Brick Top

Legacy Member
Bustehouder zei:
is het normaal dat in geen belgische shop de Dell Ultrasharp te vinden is ?


azerty is de goekoopste ma kvind het zo ver...

iemand vertrouwe met azerty?

CS Solutions? Gewoon zoeken op 'Dell' en je hebt 'm.

mdgf

Legacy Member
Redcoon.be en komplett.be, maar dat zijn op zich ook nl shops, wss wel de twee goedkoopsten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan