Archief - CPU goed genoeg voor graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Yo,

Mijn kameraad was van plan een AMD64 pc te halen , maar hij wist niet dat er S775 P4 mobo met PCI-E zijn en daarom zou die zijn oude cpu willen houden maar ik ben niet zeker als die goedgenoeg is .

P4 550 3.4Ghz , 1024Kb , 800Fsb Met de MSI 7800GT PCI-e 256 GDDR3

Thx

Yank

Legacy Member
CPU is sterk genoeg hoor. Bottlenecks zijn zwaar overdreven imo.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Yankee zei:
CPU is sterk genoeg hoor. Bottlenecks zijn zwaar overdreven imo.
Dikke ²

Goede cpu voor de graka zu, moet niet per se iets vervangen.

Davion

Legacy Member
Voor welke graka ist eigenlijk, want dat zegde niet? Maar idd de meeste graka's kan die CPU aan, zorg ook voor 1Gb RAM.

Yank

Legacy Member
Davion zei:
Voor welke graka ist eigenlijk, want dat zegde niet? Maar idd de meeste graka's kan die CPU aan, zorg ook voor 1Gb RAM.
Een 7800GT, staat er toch ;)

Vladimirvlad

Legacy Member
LOL, een 3.2 ghz is meeer dan goed genoeg !

ik heb een P4 2.4 Ghz en heb een ASUS 6600GT en da werkt perfect. Waarom zou da een probleem zijn ?

Let er wel op da je minstens een 450W voeding hebt :)

Vladimir
PS. Is da socket 478 die 3.2 ghz ? Ben dan wel geinterresseerd om da over te kopen, mocht je kameraad toch van CPU willen veranderen :)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Vladimirvlad zei:
LOL, een 3.2 ghz is meeer dan goed genoeg !

ik heb een P4 2.4 Ghz en heb een ASUS 6600GT en da werkt perfect. Waarom zou da een probleem zijn ?

Let er wel op da je minstens een 450W voeding hebt :)

Vladimir

ja hij heeft een ultrapower 550W , dus ik denk dat hij een MSI S775 mobo met PCI-E gaat kopen dan en cpu dan houden :) thx@ALL

BTw: hoe komt dat deze CPU van 2 jaar geleden niet zal "bottlenecken"(of hoe zeggen ze da) en een 3500+ nog maar net genoeg is voor een 7800GT??

Greetz

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Vladimirvlad zei:
LOL, een 3.2 ghz is meeer dan goed genoeg !

ik heb een P4 2.4 Ghz en heb een ASUS 6600GT en da werkt perfect. Waarom zou da een probleem zijn ?

Let er wel op da je minstens een 450W voeding hebt :)

Vladimir
PS. Is da socket 478 die 3.2 ghz ? Ben dan wel geinterresseerd om da over te kopen, mocht je kameraad toch van CPU willen veranderen :)

het is 3,4GHZ (lezen kerel :p) en het is S775 , spijtig :)

Davion

Legacy Member
2 jaar is die nog niet zen, hooguit 1.5 jaar, en een 3500+ zou ook niet bottlenecken.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Davion zei:
2 jaar is die nog niet zen, hooguit 1.5 jaar, en een 3500+ zou ook niet bottlenecken.
dan heb ik verkeerde info gehad hier op het forum want ze zeidde da ik beter een 3700+ pakte ipv 3500+ omdat die waarschijnlijk kan bottlenecke :p

Maarja is goed :D indien de Cpu niet verkocht geraakt dan koopt ie een PCI-e mobo voor P4

THX
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan