SlashDotCom
Legacy Member
hallo
Ik heb dus de kans om een oude pc over te kopen voor €50.
Het is een pentium 2 met daarop nog het ouwe Windows 98.
Inclusief beeldscherm, toetsenbord en muis.
Op het moederbord zelf zit dus alleen een aansluiting voor een toetsenbord met zo een grote ronde.
Alles zit dus via pci (denk ik) aangesloten.
parallel/serieel poort
4 usb aansluiting
beeldkaart
netwerkkaart
modem
geluidskaart
Nu is men vraag of dit de moeite zou zijn om deze over te kopen.
Het is niet de bedoeling om daarop continu op te gamen maar gewoon voor op mijn kamer.
Doeleinde is gewoon oude games spelen die nog gedraait kunnen worden op een P2 zoals rct ofzo
En wat msn'en en surfen als ik een kabel kan leggen naar mijn kamer.
Misschien ook eventueel er linux op te zetten (suse 10.0??)
alvast bedankt voor de nuttige reply's
Ik heb dus de kans om een oude pc over te kopen voor €50.
Het is een pentium 2 met daarop nog het ouwe Windows 98.
Inclusief beeldscherm, toetsenbord en muis.
Op het moederbord zelf zit dus alleen een aansluiting voor een toetsenbord met zo een grote ronde.
Alles zit dus via pci (denk ik) aangesloten.
parallel/serieel poort
4 usb aansluiting
beeldkaart
netwerkkaart
modem
geluidskaart
Nu is men vraag of dit de moeite zou zijn om deze over te kopen.
Het is niet de bedoeling om daarop continu op te gamen maar gewoon voor op mijn kamer.
Doeleinde is gewoon oude games spelen die nog gedraait kunnen worden op een P2 zoals rct ofzo
En wat msn'en en surfen als ik een kabel kan leggen naar mijn kamer.
Misschien ook eventueel er linux op te zetten (suse 10.0??)
alvast bedankt voor de nuttige reply's



