Archief - [Check pc] plz :D

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
yo Guys,

Ik heb vorige week dinsdag een pc'ke bestelt want ik heb gene meer :baard:
en heb net een mail terug gehad en geconfirmeert dat de onderdelen morgen aankomen .

*AMD athlon 3700+ San diego Boxed 210,61€

*2048MB DDR400/PC3200 CL3 Infineon 128,62€

*XFX 6600GT 128MB GDDR3 PCI-E 132,39€

*Tagan 480W TG480-U22 77,00€

*Samsung Syncmaster 730BF 4Ms 272,99€


Totaal = 821€

Deze onderdelen heb ik al ^^

*Western digital 200GB IDE

*Logitech G5 Laser gamer

*MS-tech LC-560 Black Case



Wat ik wil weten is eigenlijk een welk mobo ik moet bestellen binnekort.vorige keer had ik ASUS A8N-SLI , da is wel een goe mobo nie.

En was normaal van plan de XFX 7800GT 256GDDR3 PCI-E [299,99€] maar die is pas verkrijgbaar daar op 14januari stond er toen en nu zijn ze Ready for dispatch . dus ben ik van plan die XFX binnekort te verkopen en de 7800GT bestellen en dan een mobo ook nog :D

Nog een laatste vraag . Zal mijn PC veel sneller gaan als ik er 4096MB Ram vn maak :)

THX

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ga je voor SLI of niet?

zo ja

asus a8n sli premium

zo niet

asus a8n e of msi k8n neo 4 fi

4 gig geheugen is echt overdreven. Met 2 gig kom je zeker toe.

Razzia

Legacy Member
ik raad een asus k8n sli platinium aan, goed voor oc en kan later van pas komen als ge sli gaat met je 7800 gt

Yank

Legacy Member
moederbord: in principe is elk moederbord met nf4 chipset goed
ram: zal niet echt helpen, ik dacht dat windows xp trouwens maar tot 3gb ging

Davion

Legacy Member
- Waarom komde daar nu mee af als dat al besteld is?, configureren doet ge op VOORHAND.
Maar soit:
- Kzou nooit CAS3 RAM nemen, maar wie ben ik.

- ASUS A8N SLI Premium pakken indien SLI, anders MSI K8N Neo4-FI
- 2Gb RAM is al overdreven, nog meer is gewoon geldverspilling en ge merkt der NJETSKIE van.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
ah thx iedereen voor wa meer info . ik ga gewoon een 7800GT'ke kopen en een A8N-SLI Mobo weer :D

@davion : ik heb een tijdje terug Corsair CL2 ram gehad en daarvoor CL3 ram en daar merkte ik ook niet veel verschil in , maar dan blijf ik bij de 2GB

Thx

R.Winters

Legacy Member
Davion zei:
- 2Gb RAM is al overdreven, nog meer is gewoon geldverspilling en ge merkt der NJETSKIE van.

Idd, 1GB is momenteel ruim voldoende, 2GB is dan toch wel het maximum, 4GB is er idd gewoon over, naarmate ge hoger, des te lager wordt uw prestatiewinst.

Toen is uw list bekeek, d8 ik van, had het geld van die 1GB ram dat er teveel instaat aan uw grafische kaart besteed, maar als ge toch een 7800 gaat kopen ist goe.
Mijn tip: Upgrade zeker niet naar 4GB, het kost om en bij de 120€ en de prestatiewinst is echt de moeite nie voor dat geld.

M0rpheus

Legacy Member
2GB ram is meer dan genoeg..
Levert enkel voordeel op in bepaalde games (BF2 oa dacht ik) en als je bv met Virtual PC ofzo wilt werken..

dawN_-

Legacy Member
idd

SLi: MSI K8N SLI Platinum
geen SLi: MSI K8N Neo4-f

:niceone:

over die ram toestanden.
1GB wordt stillekes aan een minimum om games op max te spelen.
F.E.A.R = 2GB om op max
BF2 = 2GB om op max sitings
NFS:MW = loopt bij mij ook niet zonder soms eens een ram schokje.

ik februari ga ik mij ook nog 1GB aanschaffen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan