Archief - Case gaming pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKingston

Legacy Member
Hallo

Ik weet dat een case kiezen eigen smaak is, maar ik zou gewoon graag een paar voorstellen hebben van goede , strakke cases van goede kwaliteit van rond de 100 euro. (liefst met mooie ledjes :ironic:)

Alvast bedankt :niceone:

Gurt11

Legacy Member
Eerst zelf zien wat je leuk vindt om naar te kijken.
Wij zullen dan wel zeggen wat er al dan niet goed aan is... Anders kunnen we tientallen cases opsommen en dan moet je zelf nóg kijken of je het iets vindt...

Strak + ledjes is wel moeilijk.

Strak en er dan zelf fans in steken met ledjes gaat wel.

MrKingston

Legacy Member
Gurt11 zei:
Eerst zelf zien wat je leuk vindt om naar te kijken.
Wij zullen dan wel zeggen wat er al dan niet goed aan is... Anders kunnen we tientallen cases opsommen en dan moet je zelf nóg kijken of je het iets vindt...

Strak + ledjes is wel moeilijk.

Strak en er dan zelf fans in steken met ledjes gaat wel.

Miss dit: Cooler Master 690 II (geen voeding) | FORCOM webshop
Hier zitten blijkbaar al ledjes in ? Dit is eigenlijk het model dat ik mooi vind, ik denk dat dit strak is maar foto's zijn ook niet alles hé ;)

Gurt11

Legacy Member
Jup die CM690 II is een ok kast. Veel gekozen. Vanvoor inderdaad al blauwe ledjes ^^

MrKingston

Legacy Member
Gurt11 zei:
Jup die CM690 II is een ok kast. Veel gekozen. Vanvoor inderdaad al blauwe ledjes ^^

Ok dan ga ik voor deze, mooie kast en die ledjes jong XD prachtig :D

mdgf

Legacy Member
Tzit "maar" 1 led fan in ze, die je kan afzetten met een knop bovenaan (de led, niet de fan). Maar die geeft wel serieus wat licht.
Sowieso is dat een super case (kheb hem zelf ook).

MrKingston

Legacy Member

u4ea

Legacy Member
de CM690 is echt in de mode de laatste tijd. Persoonlijk vindek dieje nu is echt lelijk se.:p

Gurt11

Legacy Member
u4ea zei:
de CM690 is echt in de mode de laatste tijd. Persoonlijk vindek dieje nu is echt lelijk se.:p

Idem :p die Lian Li is inderdaad wel nice ;-) alleen jammer dat er geen window in zit...

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Gurt11 zei:
Idem :p die Lian Li is inderdaad wel nice ;-) alleen jammer dat er geen window in zit...

Zelf ook geen fan van maar gaf maar een voorstel naar topic starter zijn eisen :p

Corsair Graphite 600T white met window vind ik wel nice...(beetje lomp maar nice :p) Lian Li heeft sowieso de meest strakke cases maar ook zó duur hé... (allé toch die dat ik mooi vind :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan