Justerini
Legacy Member
Ik moet mij dringend een monitor aanschaffen, een tft van minimum 20" met een minimum resolutie van 1600*1200. Ik zie her en der breedbeeld monitoren met andere resoluties. Kan ik zo'n scherm gebruiken als gamer? Wat gebeurd er met het beeld als ik een game speel, zwarte randen links en rechts? Het kan toch niet dat het beeld uitgerokken wordt?
Graag wat advies.
Graag wat advies.