Archief - Belgische webshops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
DVD-lezer laten, anders kun je niet on-the-fly kopieren

systeem is goed :)
maar ik blijf erbij dat een Arctic Silencer beter is dan een Zalman :p en reviews zeggen hier niets over, want de tests gebeuren meestal in een open case, en dan is het voordeel van de Arctic ook weer weg e

RealFlub

Legacy Member
net alsof het veel werk is om eerst naar HD te kopieren en dan terug naar CD..

SMa

Legacy Member
tja
jouw manier duurt dubbel zo lang als on-the-fly
+ het is enorm veel handiger om gewoon te kopieren
imo is dat zeker €23 waard
(btw, wat is 23 euro'tjes nu bij een systeem van 1500 euro :s)

Davion

Legacy Member
- On-The-Fly kopiëren is zowieso niet goed, das echt DE manier om slechte CD's te maken, ik heb een DVD lezer en writer derin zitten, in mijn volgende PC raad ik geen extra lezer meer aan zenne, is voor niets nodig.
- Zalman is beter met goede casecooling, als ge slechte casecooling hebde zijde beter af met de Silencer, maar het blijven beide zeer goede graka coolers.

SilentSpring

Legacy Member
Davion zei:
- On-The-Fly kopiëren is zowieso niet goed, das echt DE manier om slechte CD's te maken, ik heb een DVD lezer en writer derin zitten, in mijn volgende PC raad ik geen extra lezer meer aan zenne, is voor niets nodig.
- Zalman is beter met goede casecooling, als ge slechte casecooling hebde zijde beter af met de Silencer, maar het blijven beide zeer goede graka coolers.
ivm da eerste, mijne pcvent zegt da ook. ma ken toch nog geen slechte cd's gehad wi azo, en tgaat dubbel zo rap => time is money. mn tante vb eeft geen 2 dinges, alleen ma ne dvd brander, en toenek daar es was omda ze probs had met iets te kopiere was da irritant vonnek, eerst alles op hd zetten en dan pas kopieren, in diene tijd hebbek op mn eigen pc dien opdracht al 2 keer gebrand.
in mn nieuwe pc zitte er ook 2 dinge (leze en schrijver)

Davion

Legacy Member
Ge merkt het niet, maar mijn CD gaat bvb 4jaar mee eer ze onleesbaar slecht word, de jouwe bvb 2 jaar, aangezien gij van in het begin meer fouten gaat branden en waarschijnlijk ook buffer underruns gaat hebben.

SMa

Legacy Member
ik heb nooit buffer underruns :)
en ik heb hier geen cd's liggen van 2 jaar oud, die ik nog dagelijks gebruik

SMa

Legacy Member
en een harde schijf is betrouwbaarder? :p

:edit:
hiermee bedoel ik dus: crash => alle gegevens weg
zware pc problemen, je moet formateren => alles weg

imo is een boek nog altijd het veiligst :p

RealFlub

Legacy Member
heb ier paar oude hd's van 2giga en die doen het nog altijd, (lag helemaal onder stof ;)) dus wel.
maar je kunt net zoals cd's een slechte hebben.

Davion

Legacy Member
Kzet gevoelige data op 2 partities van men HDD en op een CDRW, en dat een CD het onbetrouwbaarste is lijkt me zeer sterk.
Trouwens, het zou me veronderen dat je bij On-The-Fly kopiëren nooit een buffer-underrun hebt gehad, als u leesstation ffkes blijft haperen ist al van da.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan