Archief - Battlefield 3 Build [750 Euro]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caelistas

Legacy Member
Lookin good, heb zelfde cpu + gpu, alletwee overclocked en is zeker goed genoeg om battlefield 3 @ 60 fps te spelen op high/ultra.

FlameDB

Legacy Member
Dat gaat zeer goed bollen. Niets op aan te merken maar zou toch 2x 4gig ram nemen ipv 4x2.

Spacewide

Legacy Member
Zo'n H60 lijkt wel iets vet, wist niet af van het bestaan :D

Naruske

Legacy Member
Caelistas zei:
Lookin good, heb zelfde cpu + gpu, alletwee overclocked en is zeker goed genoeg om battlefield 3 @ 60 fps te spelen op high/ultra.

Hoeveel heb je je GPU ge-overclocked? Kheb gehoord dat je die kan unlocken naar 6970?


Da_GoDoFuNReaL zei:
Dat gaat zeer goed bollen. Niets op aan te merken maar zou toch 2x 4gig ram nemen ipv 4x2.
Kheb dit er dus bij gehaald. 2x4 1600 MHz

Corsair Vengeance @ Azerty

flyingdutchman

Legacy Member
lol, geheugen kost geen drol meer precies. 8GB vengeance voor 40€ :unsure:

phate_13

Legacy Member
Een pc case blijft natuurlijk persoonlijk (zo vind ik dit persoonlijk geen mooie case), wat ik echter nog 'erger' vind is dat je zo'n deftige setup in zo'n goedkope case gaat steken. De prijs zegt natuurlijk niet zoveel. Zo kun je perfect cases hebben van 80 euro dit handiger zijn dan een case van 160 euro. Maar het lijkt me in dit geval niet zo te zijn.

Maar welja, dat blijft persoonlijk natuurlijk...

Naruske

Legacy Member
phate_13 zei:
Een pc case blijft natuurlijk persoonlijk (zo vind ik dit persoonlijk geen mooie case), wat ik echter nog 'erger' vind is dat je zo'n deftige setup in zo'n goedkope case gaat steken. De prijs zegt natuurlijk niet zoveel. Zo kun je perfect cases hebben van 80 euro dit handiger zijn dan een case van 160 euro. Maar het lijkt me in dit geval niet zo te zijn.

Maar welja, dat blijft persoonlijk natuurlijk...

Het is puur wegens geld gebrek, als je een mooiere/betere case kan vinden rond die prijs laat me alsjeblieft iets weten (+ die videokaart moet er wel in kunnen :D)

EDIT:
Wat vind je van deze kast dan?
Cooler Master Elite 430
http://azerty.nl/8-1044-321431/cooler-master-elite-430-midt.html

Danku voor de opmerking, ik zal denk ik toch deze kast kopen!

phate_13

Legacy Member
Persoonlijk zou ik dan eerder dit moederbord nemen : ASRock Z68 Extreme3 Gen3 @ Azerty

Alsook voor de Scythe Mugen II gaan als koeler.

Op die manier spaar je genoeg uit, zonder aan prestaties in te leveren, om toch voor een betere case te gaan.

Naruske

Legacy Member
phate_13 zei:
Persoonlijk zou ik dan eerder dit moederbord nemen : ASRock Z68 Extreme3 Gen3 @ Azerty

Alsook voor de Scythe Mugen II gaan als koeler.

Op die manier spaar je genoeg uit, zonder aan prestaties in te leveren, om toch voor een betere case te gaan.


Heb dus die moederbord gepakt en de CPU koeler (Bedankt voor het artikel MaximV)

Nu heb ik dus 65 euro om aan een kast uit te geven, wie wil me helpen? :bow:

http://azerty.nl/producten/zoek?GRO...KLASSE[50-100]=on&presentatie=miniatuur-lijst

Xylan

Legacy Member
Zou die pc BF3 vlot op ultra aankunnen? Kan dat ik gewoon je setup kopieer als ik er zelf voor ga.

Naruske

Legacy Member
Illani zei:
Zou die pc BF3 vlot op ultra aankunnen? Kan dat ik gewoon je setup kopieer als ik er zelf voor ga.

De videokaart kun je unlocken naar 6970 dus (volgens mij) zou hij hem ZEKER moeten aankunnen op Ultra, kheb nu wel zonder Dirt 3 edition gepakt, meer betalen voor het spel is niet nodig voor mij.

Voor de kast zou ik dit kopen! Cooler Master CM 690 II Basic @ Azerty
suggesties?

verreckie

Legacy Member
Pas op met je ram als je een Scythe mugen 2 gaat kopen.
Ram met heatsinks en mugen 2 gaan niet goed samen.

MaximV

Legacy Member
Naruske zei:
De videokaart kun je unlocken naar 6970 dus (volgens mij) zou hij hem ZEKER moeten aankunnen op Ultra, kheb nu wel zonder Dirt 3 edition gepakt, meer betalen voor het spel is niet nodig voor mij.

Ik denk dat het niet meer mogelijk is om de huidige 6950's te unlocken. Dit was enkel mogelijk in het begin.

Naruske

Legacy Member
MaximV zei:
Ik denk dat het niet meer mogelijk is om de huidige 6950's te unlocken. Dit was enkel mogelijk in het begin.

Hebt ge daar een bron van? Volgens mij zou dat nog altijd moeten werken hoor.


Iemand nog ideeen voor een kast? Kheb het nodig :|

seriouzz

Legacy Member
Naruske zei:
Ben niet van plan om een heatsink op mijn ram te zetten.

Op uw Corsair Vengeances staan al heatsinks -> gaan niet passen onder uw scythe mugen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan