Archief - arg kut microsoft met zijn dx10...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

COOLKILLer

Legacy Member
Wat raden jullie nu aan als ge op dit moment een pc wilt kopen en toch binnekort nog naar vista wilt overstappen (voor dx10)

Ik bedoel qua grafische kaart, dat als ge er nu 1 koopt dat ge vista nie gaat kunne bollen.
mijn plan was nu een redelijk goedkope maar goede graka te kopen en die dan van het moment dat de goede dx10 kaarten er zijn te verkopen en mij zo ééntje te kopen, welke kaart raden jullie aan?


ps: en wat te doen qua processor, met binnekort m2 van amd,...

[TFT]Poky

Legacy Member
als ge vista zeker wilt kunnen draaien dan zou ik persoonlijk wachten.
En voor nu eventueel een graka te kopen en die later te verkopen.

Wat zijn u specs btw?

Gothrek

Legacy Member
ge kunt met gelijk welke graka vista bollen
die grafische bucht van vista zet ik toch direct af, kmoen da toch ni hebbe, vertraagt alleen maar alles

COOLKILLer

Legacy Member
@poky het is de bedoeling een volledige pc upgrade te doen zo snel mogelijk

@gothrek, die grafische brol zit wrs ook in de games hé :D

COOLKILLer

Legacy Member
850€, zonder case, dvd

@gothrek is het ni zo dat windows vista, dx10 only gaat zijn??

Howitzer

Legacy Member
Die DX10 is overroepen imho.
CoD2 was een DX9 spel, ge moet eens kijken hoeveel keer ze aanraden om het terug op DX7 optie te zetten.
Trouwens, de eerste anderhalf jaar zou ik nog bij XP blijven en dan voor een midrange systeem gaan. Dan zit je zeker gebeiteld met Vista.

Gothrek

Legacy Member
direct x10 werkt enkel op Vista, ge kunt het niet installen op XP
das her rotte

SMa

Legacy Member
Howitzer zei:
Trouwens, de eerste anderhalf jaar zou ik nog bij XP blijven en dan voor een midrange systeem gaan. Dan zit je zeker gebeiteld met Vista.
Dit zeg je nu :p
Tot je eens met Vista gewerkt hebt en niet meer terug wilt naar Windows XP ;)


am2 = m2
en cpu doet er niet toe voor vista, alle nieuwe cpu's zijn zeker goed genoeg

RealFlub

Legacy Member
gaat Vista nu 64-bits zijn of niet? dat is eigenlijk m'n grootste vraag...

kblijf toch voor dit jaar nog op XP pro werken. mss volgend jaar alsk nieuwe pc koopt, dan ook direct Vista aanschaffen :)

Gothrek

Legacy Member
RealRoot zei:
gaat Vista nu 64-bits zijn of niet? dat is eigenlijk m'n grootste vraag...

kblijf toch voor dit jaar nog op XP pro werken. mss volgend jaar alsk nieuwe pc koopt, dan ook direct Vista aanschaffen :)
Vista kan het alletwee aan, kiest gewoon aan de hand van de cpu of instellingen dacht ik

Davion

Legacy Member
Windows Vista gaat zowel X64 als X86 zijn, normaal als de driversupport deftig is gaat de 64bit editie zeker wat voordelen hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan