COOLKILLer
Legacy Member
Wat raden jullie nu aan als ge op dit moment een pc wilt kopen en toch binnekort nog naar vista wilt overstappen (voor dx10)
Ik bedoel qua grafische kaart, dat als ge er nu 1 koopt dat ge vista nie gaat kunne bollen.
mijn plan was nu een redelijk goedkope maar goede graka te kopen en die dan van het moment dat de goede dx10 kaarten er zijn te verkopen en mij zo ééntje te kopen, welke kaart raden jullie aan?
ps: en wat te doen qua processor, met binnekort m2 van amd,...
Ik bedoel qua grafische kaart, dat als ge er nu 1 koopt dat ge vista nie gaat kunne bollen.
mijn plan was nu een redelijk goedkope maar goede graka te kopen en die dan van het moment dat de goede dx10 kaarten er zijn te verkopen en mij zo ééntje te kopen, welke kaart raden jullie aan?
ps: en wat te doen qua processor, met binnekort m2 van amd,...




3 posts zijn me voor...