Ik sta op het randje van een tobo te kopen,
mijn voorkeur gaat naar het (winxp compatible?) apple wired usb keyboard,
maar wat zijn precies de verschillen met een gewoon tobo?
en hoe zit het met de windows toets?
is het een beetje een compact keyboard?
Typt het vlot?
thx!