Archief - Aopen 6600 256mgb / Aopen 6600 GT 128

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Safeway

Legacy Member
ik heb sinds vandaag men nieuwe pc, maar ik heb er nu momenteel een 6600 256 mgb in zitten en deze kan ik alsnog veranderen door een Aopen 6600GT 128 Mgb


hoeveel verschil zit er tussen beiden ??
nodig om nog te veranderen?

Davion

Legacy Member
GT 128Mb is rapper, maar niet rap genoeg om daar geld tegen te smijten, niet doen dus :)

mayhem1985

Legacy Member
ik weet wel dat de 6600 gt 128 sneller is. zoek het eens op in revieuws bv.: 6600 256 mb VS 6600 gt 128mb

Safeway

Legacy Member
mjah tegen te smijten, ik had het geld, en dit was oorspronkelijk mijn gedacht. maar een 6600gt moest waarschijnlijk nog binnenkomen waardoor ze er een 6600 hebben ingestoken. heb nog geen games gespeeld, maar als het mogelijk was om te switchen wou ik het doen.

R.Winters

Legacy Member
Een GT wordt wat hoger geclockt en kan daarom wat meer prestatiewinst opleveren, als ge gratis kunt verandere zouk toch verandere, zit ge een paar maandjes langer snor in de toekomst.
Moet ge ervoor betalen, kweenie, ik heb de kaart zelf nie...

Safeway

Legacy Member
mjah, begrijp me niet verkeerd, de 6600 256 is GEEN GT. als ik het nu nog gratis (geen "herstellings,assemblagekosten") maar wel (+40 euro omdat de 6600 GT duurder is) dan zou ik het zelf nog doen maar ik wou eens de mening horen van anderen.

Safeway

Legacy Member
mjah. d8 6600 256 < 6600 gt 256 (prijs-kwaliteit) <6600 gt 128 <6800gs/gt
maar was nu even aan het denken, en mss zou ik dan voor 120 Euro meer een 6800 Gs/(Gt) nemen. maar 300Watt voeding is dan niet genoeg en de voeding is niet echt van een gekend merk

Howitzer

Legacy Member
Ik zou zeker de 6600GT aanraden:
6600GT is gewoon sneller + de 128mb versie is met GDDR3 geheugen want sowieso sneller is..

Safeway

Legacy Member
als het nog mogelijk is om te veranderen wou ik dit ook doen
config. maar had eig nog een vraag. wou dit laten doen omdat ook mijn Ben-q dvd - RW nog niet binnen was hebben ze er een Aopen dvd ingestoken. zou ik deze vervangen of niet?

R.Winters

Legacy Member
Safeway zei:
als het nog mogelijk is om te veranderen wou ik dit ook doen
config. maar had eig nog een vraag. wou dit laten doen omdat ook mijn Ben-q dvd - RW nog niet binnen was hebben ze er een Aopen dvd ingestoken. zou ik deze vervangen of niet?
Was er zoveel niet? Ik vraag mij dan ff af, kon je dan nie gwn zeggen van, ok ik w8 wel totdat het binnen is, dat duurt uiterlijk een weekske ofzo :crazy:

Safeway

Legacy Member
mjah zoveel. dat van die 6600gt weet ik niet, ze kunnen zich vergist hebbn ofzo. zal morgen antwoord afwachten. ik kon wel w8ten maar voor die 15 meter naar die winkel :-)

Howitzer

Legacy Member
Btw, ik zou Davion volgen anyhow, ie weet er denk ik 't meeste van :p

RealFlub

Legacy Member
eumz echt 15meter? hier moek 10 kilometer doen voor dak in een deftige pc-winkel geraakt..

Safeway

Legacy Member
15-25, heb mijn pc te voet gedragen. is in zelfde straat. luxe, en prijzen vallen wel nog mee.
maar een vraagje een radeon x800i ofzo is dat zwaarder dan een 6600gt 128? of bijna hetzelfde

Yank

Legacy Member
Kun je precieze model geven van die X800? Die letters die erachter komen (gt, gto, gto2, pro, xt, xt pe), zijn van heel wat belang voor de performance ;)

Davion

Legacy Member
X800XT 256Mb, die is wel idd pakken beter :), hoeveel moet ge bijleggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan