Archief - AMD X2 Proccesor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
Ik ben van plan binne kort een nieuw pc te kopen.

nu wou ik een X2 cpu kopen de X2 4400 of de 4600 weet nog ni welke.

maar ik heb al horen zeggen dat deze X2 cpu nog niet echt goed zijn om games mee te spelen , dat je dan beter de gewone 4000 pakt.
der zouden veel probs zijn met games .
Is dit waar ?

the_brainiac

Legacy Member
Ik heb een X2 4400+ (de slmimste keuze van beide) en heb nog geen probs ondervonden in games :) ik heb wel ook de hotfix van MS geinstalled ;)

Dayofdead

Legacy Member
X2 is beter dan gewone CPU. Kijk ook naar de toekomst ...

DPL

Legacy Member
kzou de 4400 pakke en die gwoon OC'en

VEEL goedkoper + zelfde performance

BTW waarom een nieuwe PC, ge kunt toch nog ff me deze uitzinge en dan DX 10, AM-2, Conroe afwachten?

dj insulin

Legacy Member
met een x2 is niks mis. de 4400+ is zeker de beste van de 2 qua prijs / kwaliteit. je moet wel zien dat je een voeding hebt die sterk genoeg is en voldoende airflow, anders zal de zaak niet draaien :)

Cryp

Legacy Member
neem de 4400+ die heeft L2 van 2 MB en 4600+ heeft maar 1MB

devil

Legacy Member
ik heb nu een AC-rayen Cable free 450 W PSU
en airflow zal ik ook wel hebben.
heb kijk pic van mijn pc http://img139.imageshack.us/img139/7103/mypc1gu.jpg

steken 2 120 mm fans in + 1 90 mm fan vanboven .
en als cpu cooler opt moment heb ik den blue orb 2 zitten.

maar ik ben van plan om het volgende te kopen.
Mobo weet nog ni welk.
amd X2 4400 of 4600
Geforce 7900 gtx 512 ddr

voor de rest gebruik ik wat ik nog heb, en dat is

2*160 gb HD
2*1024 ddr ram OCZ platium editie
soundblaster X-FI fatality .

nu die voeding dak nu heb dus dien Ac -rayen zou die dat kunnen trekken.
of koop ik beter 1 die over de 500 W gaat

Blackend

Legacy Member
Omg zo een beestige pc en dan draadloze muis waar ge bijna 200ms lag op hebt :wtf:

OT: Dual core pakken hoor. Games met Q3-Q4 Engine kunnen hier ten volle gebruik van maken. Deze gebruiken beide cores 100% tijdens het spelen dus hier hebt ge wel al veel aan. Andere games weet ik nog niet of ze het echt al gebruiken.

devil

Legacy Member
om eerlijk te zijn weet ik niet wat gelle allemaal tegen dei dradloze muizen hebt he.
ma ik wil ni anders meer.
ik heb dus niks probs met dat draadloos gedoe , da games heel goe voor mij.
ik merk niks lag ze.

Davion

Legacy Member
- Kzou de X2 3800+ of de X2 4400+ pakken, rest hebben weinig verschil.

Cryp

Legacy Member
Al ik moest kzien tusse 3800+ of 4400+ neem ik 3800+ stuk goedkoper meer die eeft dan ook maar weer 1MB L2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan