Massie
Legacy Member
De release van deze nieuwe high end grafische kaart is maar net om de hoek en we zijn maar een maand verwijdert tegen dat hij in mijn pcke zal steken.
Al heb ik over 1 ding nog een vraag, hoe zit het met pci express 3.0. Is dat een vereiste om deze kaart te kunnen gebruiken of is het aan te raden voor optimale prestaties?
Ik heb de Gigabyte GA-EP45-DS5 misschien word het wel is tijd om over te schakelen naar LGA 2011 en dan gaat mijn eerste voorkeur naar ASUS P9X79 PRO of DELUXE.
Al heb ik over 1 ding nog een vraag, hoe zit het met pci express 3.0. Is dat een vereiste om deze kaart te kunnen gebruiken of is het aan te raden voor optimale prestaties?
Ik heb de Gigabyte GA-EP45-DS5 misschien word het wel is tijd om over te schakelen naar LGA 2011 en dan gaat mijn eerste voorkeur naar ASUS P9X79 PRO of DELUXE.