sven99
Legacy Member
Twee vraagjes over deze CPU's:
1/ is de 4400 de +- 200 euro meerprijs waard
2/ zijn er leverproblemen met de 3800 mijn favoriete shop heeft ze niet op voorraad. Natuurlijk zeggen ze dat die "direct" binnekomen, maar dat doen ze altijd zodat je niet op een ander gaat
Thx for the advice!
1/ is de 4400 de +- 200 euro meerprijs waard
2/ zijn er leverproblemen met de 3800 mijn favoriete shop heeft ze niet op voorraad. Natuurlijk zeggen ze dat die "direct" binnekomen, maar dat doen ze altijd zodat je niet op een ander gaat

Thx for the advice!


