Archief - Alienware M14x

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Pils123 zei:
Is mediamarkt geen goede winkel om computers te kopen?

Mediamarkt is zowat de slechtse winkel er is!!!

Ik weet dat ze 2dehands tv's als nieuw verkopen,heeft in gazet gestaan.Ik had er is een luxor pc spel voor vrinding gekocht en er zat trojan op,heb zelfs klacht ingediend.Ik zat vroeger op playstation forum en er was is ne gast dat er ne ps3 kocht en hij kwam thuis wilt em in de pries stekker,maar allez zegt em das ne engelse stekken hahaha gangsters zijn het!:(

w00tw00t

Legacy Member
Als internet geen optie is dan is jouw keuze beperkt. Niets aan te doen. Internet bijt niet.

ATI

Legacy Member
Ik heb al tientallen dingen besteld op internet,pc onderdelen,wielen voor men mountainbike,schermen voor pc u name it i did it lol nog nooit een probleem gehad.

piemel

Legacy Member
ik heb ooit een alienware desktop in de fnac in antwerpen zien staan (vorig jaar rond de kerstperiode).

1) Waarom is internet geen optie?
2) Waarom alienware?
3) Waarom alienware?
4) Waarom alienware?
5) WAAROM ALIENWARE?

TrsH

Legacy Member
piemel zei:
ik heb ooit een alienware desktop in de fnac in antwerpen zien staan (vorig jaar rond de kerstperiode).

1) Waarom is internet geen optie?
2) Waarom alienware?
3) Waarom alienware?
4) Waarom alienware?
5) WAAROM ALIENWARE?


geef toe dat de naam wel cool is en het "stoefgehalte" van een alienware is ook hoog, alhoewel ik altijd uitbarst in lachen als ik iemand hoor stoefen met zijn alienware.

R3L4X

Legacy Member
Meestal zie je dan in games mensen opscheppen over hun Alienware terwijl ze dan zelf rotslecht spelen of de hele tijd de 'lagg' blamen.

Ik vind ze imo vrij lelijk en veel te duur :).

ATI

Legacy Member
Vroeger vond ik ze mooi,toen het nog niet van dell was,hadden ze prachtige modellen,maar zou het nooit kopen te duur voor wat je krijgt,samenstellen is het beste een gamer kan doen.

Pils123

Legacy Member
Wel internet is geen optie omdat mijn geliefde moeder het niet vertrouwd, niet qua levering ofzo maar ze is bang dat haar creditcard gegevens misbruikt zouden worden. Achja ouders e.

Dus Alienware niet goed genoeg voor de prijs en lelijk? SUGGESTIES!

TrsH

Legacy Member
Pils123 zei:
Wel internet is geen optie omdat mijn geliefde moeder het niet vertrouwd, niet qua levering ofzo maar ze is bang dat haar creditcard gegevens misbruikt zouden worden. Achja ouders e.

Dus Alienware niet goed genoeg voor de prijs en lelijk? SUGGESTIES!


der staat hier een hele thread over BTO

ALF 2.0

Legacy Member
Pils123 zei:
...maar ze is bang dat haar creditcard gegevens misbruikt zouden worden. Achja ouders e.

Dat is geen argument, want je kunt ook via bankoverschrijving betalen.:p

Musk

Legacy Member
Kheb paar weken terug een 'monster-gaming-pc' in de mediamarkt zien staan voor €1799, 18GB RAM, een i7-2600K en een enkele 6850 samen met een zeer bedenkelijke voeding.


Dat is toch complete afrip?

ATI

Legacy Member
Wel internet is geen optie omdat mijn geliefde moeder het niet vertrouwd, niet qua levering ofzo maar ze is bang dat haar creditcard gegevens misbruikt zouden worden. Achja ouders e.

Ik doe dat niet met creditcard ,maar met overschrijving en dan heb je bewijs dat je betaald hebt.

[QUOTEKheb paar weken terug een 'monster-gaming-pc' in de mediamarkt zien staan voor €1799, 18GB RAM, een i7-2600K en een enkele 6850 samen met een zeer bedenkelijke voeding.


Dat is toch complete afrip?][/QUOTE]

Tzal nog niet,als je ziet wat wij daarvoor kunnen ineen boksen,i7 2600k nutteloos in games,18gb ram nutteloos en maar één 6850 voor dat geld moest er een Amd hd 6990 inzitten! haha wss nog een 5400rpm bootschijf in lmao zou toch ook een ssd moetten inzitten voor die prijs.

Musk

Legacy Member
PC case: Coolermaster 690 II Advanced zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2500K Quad Core 3.3Ghz 6MB socket 1155
CPU cooling: Scythe Mugen 3 SCMG-3000 AMD/Intel CPU cooler
Motherboard: ASRock P67 B3 Extreme 4 Gen3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Solid State Disk: Crucial RealSSD 128Gb M4 2.5-inch SATA 6GB/s SATA3
Grafische kaart 1: ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express
Grafische kaart 2: ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: LG 24x GH24NS70 DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: Corsair TX650M 650W modulaire voeding
HDD: Samsung Spinpoint F3
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL



totaal: €1470.00



Om je maar een idee te geven. :)

ATI

Legacy Member
Zie is wat een schitterende pc ,veel betere prestatie's en 329€ goedkoper!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan