Archief - Aldi: medeon LCD tv 27"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jezus v NASA...

Legacy Member
Hallo.

Mijn opa is van plan om deze tv morgen in de aldi te gaan halen (hippe opa idd :p). Nu stelde ik me echter de vraag of deze zijn geld waard is, of dat hij beter voor hetzelfde geld een tv koopt van bijvoorbeeld samsung of sony (of iets dergerlijks?)

de specificaties zijn:
ca. 68 cm zichtbare beeldschermdiagonaal, HD READY, teletekst met Multipage Text (gelijktijdige weergave van meerdere bij elkaar horende teletextpagina's), 499 voorkeurszenders, APSAS: automatisch installatiesysteem, beeldschermvullende weergave in 16:9- en 4:3-formaat, beeldoptimalisatie, ruisfilter, Sound Mode: 5-bands EQ, 5 pre-settings en handmatige instelling, verbreed stereobeeld, Cinema Surround, fysische resolutie 1280 x 720, contrastverhouding 900:1, reactietijd 8 ms, helderheid 550 cd/m², kijkhoek: 170°, tweede tuner (PIP - om twee programma's gelijktijdig te bekijken), 6 geïntegreerde luidsprekers 2 x 10 W RMS, OSD, sleeptimer, kinderslot, aansluitingen: 75 Ohm antenneaansluiting, 2 x Scart (RGB in), PC in/Video in inclusief HDCP decodering/analoog, Video in HDTV/DVI-I, Composiet Video in (tulp), S-Video in (mini-DIN), stereo audio in voor Composiet Video/S-Video (tulp), hoofdtelefoonaansluiting stereo (3,5 mm), PC stereo line in (3,5 mm), afmetingen ca. 740 x 520 x 230 mm (met voet), ca. 740 x 520 x 110 mm (zonder voet),
gewicht ca. 11,8 kg,


3 jaar garantie, incl. 11 EUR Recupel

Wat me vooral verontrust is het feit dat er geen typenummer staat en ik dus geen reviews kan opzoeken.. Moest iemand mij het typenummer al kunnen zeggen zou ook al handig zijn!

Alvast bedankt!

Edit: damn foutje gemaakt het is dus weldegelijk MEDION

desert storm

Legacy Member
niet kopen. je weet bv. nooit hoe het met de beeldkwaliteit zit... daarom zou ik het best naar een electrozaak (vandenborre of zo) gaan en daar eens kijken wat de beste beeldkwaliteit en functies zijn voor het minste geld ;)

[TFT]Poky

Legacy Member
kopen en als het u niet aanstaat gewoon trug brengen :D dat is het mooie aan de aldi. Maar hoogstwaarschijnlijk zal die tv niet veel soeps zijn.

enZiiime

Legacy Member
heb persoonlijk slechte ervaring met medion :/

Slechte bokse ooit is gekocht echt dikke brol

Nja nog iet van medion, maar ik kan er ni opkome wa het was:s

***ARF***

Legacy Member
kweet ni ze
maar ik heb persoonlijk nog geen probs gehad met medion
heb er een laptop van gehad die 2jaar zwaar heeft moeten afzien, en die heeft nooit een kik gegeven.
heb hier een 19" tft'ke staan, je ziet wel dat er dingen zijn die je bij een merk tft niet hebt, maar dit was wel half zo goedkoop, en mijn broers zien het verschil toch niet.

maat van mij heeft al 3 medion pc's gehad
nooit probs mee gehad.

ik zou zegge
ga me u opa mee,
koop die,
installeer die,
geef die een deftige controle,
check dus da alles in orde zit met beeld geluid,(zowel in verlichte kamer als verduisterde), connectors, blablabla
en als hem u ni aanstaat kunde hem gewoon trug doen met de vermelding
"ik ben er niet tevreden van"
en ze gaan die gewoon terugnemen en u geld teruggeven
0 risico dus

SMa

Legacy Member
je moet wel snell beslissen
ik denk dat het vroeger een maand was, dan is dat verandert naar een week, en nu nog maar 3 dagen

Jezus v NASA...

Legacy Member
we zijn hem dus toch gaan kopen.. Kwestie dat ze ons vertelden dat we hem kunnen trug inleveren moesten we niet tevreden zijn.. Maar zo op het eerste zicht was het beeld eigelijk van uitstekende kwaliteit (voor die prijs dan toch) en waren er geen problemen

SMa

Legacy Member
heb je die ook naast je oude tv gezet?
want als je niet kunt vergelijken lijkt alles goed ;)

RpR

Legacy Member
Jezus v NASA... zei:
we zijn hem dus toch gaan kopen.. Kwestie dat ze ons vertelden dat we hem kunnen trug inleveren moesten we niet tevreden zijn.. Maar zo op het eerste zicht was het beeld eigelijk van uitstekende kwaliteit (voor die prijs dan toch) en waren er geen problemen
Vraagje

is de voet van de tv verwijderbaar? Kan je hem aan de muurbevestigen door aankoop van iets speciaals?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan