Jezus v NASA...
Legacy Member
Hallo.
Mijn opa is van plan om deze tv morgen in de aldi te gaan halen (hippe opa idd
). Nu stelde ik me echter de vraag of deze zijn geld waard is, of dat hij beter voor hetzelfde geld een tv koopt van bijvoorbeeld samsung of sony (of iets dergerlijks?)
de specificaties zijn:
ca. 68 cm zichtbare beeldschermdiagonaal, HD READY, teletekst met Multipage Text (gelijktijdige weergave van meerdere bij elkaar horende teletextpagina's), 499 voorkeurszenders, APSAS: automatisch installatiesysteem, beeldschermvullende weergave in 16:9- en 4:3-formaat, beeldoptimalisatie, ruisfilter, Sound Mode: 5-bands EQ, 5 pre-settings en handmatige instelling, verbreed stereobeeld, Cinema Surround, fysische resolutie 1280 x 720, contrastverhouding 900:1, reactietijd 8 ms, helderheid 550 cd/m², kijkhoek: 170°, tweede tuner (PIP - om twee programma's gelijktijdig te bekijken), 6 geïntegreerde luidsprekers 2 x 10 W RMS, OSD, sleeptimer, kinderslot, aansluitingen: 75 Ohm antenneaansluiting, 2 x Scart (RGB in), PC in/Video in inclusief HDCP decodering/analoog, Video in HDTV/DVI-I, Composiet Video in (tulp), S-Video in (mini-DIN), stereo audio in voor Composiet Video/S-Video (tulp), hoofdtelefoonaansluiting stereo (3,5 mm), PC stereo line in (3,5 mm), afmetingen ca. 740 x 520 x 230 mm (met voet), ca. 740 x 520 x 110 mm (zonder voet),
gewicht ca. 11,8 kg,
3 jaar garantie, incl. 11 EUR Recupel
Wat me vooral verontrust is het feit dat er geen typenummer staat en ik dus geen reviews kan opzoeken.. Moest iemand mij het typenummer al kunnen zeggen zou ook al handig zijn!
Alvast bedankt!
Edit: damn foutje gemaakt het is dus weldegelijk MEDION
Mijn opa is van plan om deze tv morgen in de aldi te gaan halen (hippe opa idd
). Nu stelde ik me echter de vraag of deze zijn geld waard is, of dat hij beter voor hetzelfde geld een tv koopt van bijvoorbeeld samsung of sony (of iets dergerlijks?) de specificaties zijn:
ca. 68 cm zichtbare beeldschermdiagonaal, HD READY, teletekst met Multipage Text (gelijktijdige weergave van meerdere bij elkaar horende teletextpagina's), 499 voorkeurszenders, APSAS: automatisch installatiesysteem, beeldschermvullende weergave in 16:9- en 4:3-formaat, beeldoptimalisatie, ruisfilter, Sound Mode: 5-bands EQ, 5 pre-settings en handmatige instelling, verbreed stereobeeld, Cinema Surround, fysische resolutie 1280 x 720, contrastverhouding 900:1, reactietijd 8 ms, helderheid 550 cd/m², kijkhoek: 170°, tweede tuner (PIP - om twee programma's gelijktijdig te bekijken), 6 geïntegreerde luidsprekers 2 x 10 W RMS, OSD, sleeptimer, kinderslot, aansluitingen: 75 Ohm antenneaansluiting, 2 x Scart (RGB in), PC in/Video in inclusief HDCP decodering/analoog, Video in HDTV/DVI-I, Composiet Video in (tulp), S-Video in (mini-DIN), stereo audio in voor Composiet Video/S-Video (tulp), hoofdtelefoonaansluiting stereo (3,5 mm), PC stereo line in (3,5 mm), afmetingen ca. 740 x 520 x 230 mm (met voet), ca. 740 x 520 x 110 mm (zonder voet),
gewicht ca. 11,8 kg,
3 jaar garantie, incl. 11 EUR Recupel
Wat me vooral verontrust is het feit dat er geen typenummer staat en ik dus geen reviews kan opzoeken.. Moest iemand mij het typenummer al kunnen zeggen zou ook al handig zijn!
Alvast bedankt!
Edit: damn foutje gemaakt het is dus weldegelijk MEDION

dat is het mooie aan de aldi. Maar hoogstwaarschijnlijk zal die tv niet veel soeps zijn.