Archief - Aldi laptop P6634

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ambush

Legacy Member
Beste mensen;

Graag had ik onderstaande laptop gekocht
MEDION® AKOYA® P6634 (MD 98930) Notebook

BF3 is een must voor mij ...
low settings zijn voor mij meer dan genoeg ...

Denken jullie dat de game vlotjes zal draaien of ?


graag jullie hulp ... :hug:


ter info

Minimum requirements for Battlefield 3
OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Graphics card memory: 512 MB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

mdgf

Legacy Member
Een 630m is wss wat trager dan een 3870/8800gt en haalt dus de minimum specs niet.

Op notebookcheck wordt 33-44fps (afhankelijk van de cpu) gegeven voor low (zal wel op het allerlaagste zijn), wat dus echt wel op het randje is.
Ik zou in elk geval kijken voor wat meer grafische power, of gewoon een desktop uiteraard, voor 200€ heb je wss al veel sneller spul (2ehands).

Ambush

Legacy Member
mdgf zei:
Een 630m is wss wat trager dan een 3870/8800gt en haalt dus de minimum specs niet.

Op notebookcheck wordt 33-44fps (afhankelijk van de cpu) gegeven voor low (zal wel op het allerlaagste zijn), wat dus echt wel op het randje is.
Ik zou in elk geval kijken voor wat meer grafische power, of gewoon een desktop uiteraard, voor 200€ heb je wss al veel sneller spul (2ehands).


ok bedankt voor de info ... :applause:

bikkerss

Legacy Member
sorry voor de hijack :-) is er weet van een beter alternatief voor dat geld ?
vind zelf zo vlug iets

R3L4X

Legacy Member
bikkerss zei:
sorry voor de hijack :-) is er weet van een beter alternatief voor dat geld ?
vind zelf zo vlug iets

Neen, ik zou persoonlijk nog even wachten om te kijken hoe de 6xxm reeks van nvidia presteert en hoe de 7xxx reeks van AMD presteert.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan