Archief - Aldi All-in-One-Printer HP PSC 1417

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jack|herrer

Legacy Member
Ik zou een nieuwe printer moeten hebbem om gewoon af en toe es iets af te printen. Vanaf morgen staan de All-in-One-Printer HP PSC 1417 in de aldi voor 90 euro

is dit de moeite of toch maar beter een andere pakke?

Davion

Legacy Member
Das een zeer goed ding, kheb hier de PCS1110 staan, en daar ben ik uitermate tevreden over :)

Natsu

Legacy Member
Ksnap nie waarom da mensen daar zo opspringen op die printerkes ...
Die printerkes voor 90€ is allemaal heel leuk eh ..
Mor wete welke inktpatronen dattem gebruikt ?
Kdenket nie ...
Hp nr 21 en 22, zijn inktpatronen van 5ml, +- 40blz kunde ermee afprinten en dan kunde ze terug opnieuw gaan kopen ( zwart +- 13€ )
Als ge nu vergelijkt mee bv ne canon printer van 149€ das dan heel wa meer denkte , maar dan hebde wel ne printer met inkpatronen van 15€ met een capaciteit van 300blz ...

Mahatma

Legacy Member
Ik heb deze een paar maand geleden gekocht. Ook uitermate tevreden over. Scant snel, print snel.
Ik heb met de eerste patronen heel cursussen afgedrukt (natuurlijk niet op hoogste kwaliteit, voor niks nodig), dus 40 blz is wa weinig :)
Qua inktverbruik vind ik het goe meevallen, en de patronen laat je gewoon bijvullen, ik koop geen nieuwe, scheelt ook al een pak in kosten.

Respawn

Legacy Member
da zijn goeie printerkes voor hetgeen het is eh.. een mailke printen,
een briefke printen.. of scannen, voor de boekhouding etc etc...
Voor hetgeen het moet dienen, zijn die printerkes best wel goe.

desert storm

Legacy Member
ik zou de canon MP50 kopen bij itware.be voor €89...

R.Winters

Legacy Member
Ik heb dezelfde gekocht in de Carrefour, die waren toen ook in aanbieding, goeie boel, nog geen last van gehad.

enZiiime

Legacy Member
voor fotos zou ik het zeker niet aanraden :)

voor zwart wit beetke tekst tuurlijk wel, maar voor fotos enz beter 100€ meruitgeven en dan hebde al uitgespaard na 3 hervulbeurte :p

eniac

Legacy Member
Het is een goedkope HP, dus de algemene regels gelden dan: hoge cost per page, goede kwaliteit, nooit problemen mee. Print je veel af, ga dan best voor iets anders. Print je occasioneel (of is de laagste kwaliteit al genoeg) en heb je gewoon een degelijk klein toestelletje nodig, dan zal dit zijn werk goed doen.

In het eerste jaar van m'n studies heb ik een goedkope DeskJet 3645C gekocht in de Aldi, die heeft ook dapper heel wat cursussen op laagste kwaliteit (nuja, "laagste", dat valt nog altijd serieus mee) afgedrukt. Inktcartridges zijn nu wel leeg en ik ga hem wegdoen denkik, inktcartridges zijn te duur in vergelijking met de kostprijs van de printer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan