Het is een goedkope HP, dus de algemene regels gelden dan: hoge cost per page, goede kwaliteit, nooit problemen mee. Print je veel af, ga dan best voor iets anders. Print je occasioneel (of is de laagste kwaliteit al genoeg) en heb je gewoon een degelijk klein toestelletje nodig, dan zal dit zijn werk goed doen.
In het eerste jaar van m'n studies heb ik een goedkope DeskJet 3645C gekocht in de Aldi, die heeft ook dapper heel wat cursussen op laagste kwaliteit (nuja, "laagste", dat valt nog altijd serieus mee) afgedrukt. Inktcartridges zijn nu wel leeg en ik ga hem wegdoen denkik, inktcartridges zijn te duur in vergelijking met de kostprijs van de printer.