Python[BE]
Legacy Member
Hoi allemaal,
Ik wil reeds een tijdje de overstap maken van console naar pc-gaming, en zoek een passende pc hiervoor. Momenteel wil ik eerlijk gezegd niet té veel spenderen aan de desktop, ik wil gewoon wat uit proberen en het hoeft niet eens de nieuwste games op max te kunnen spelen. Games die ik vooral wil spelen (en liefst op max) op de pc zijn Starcraft 2, TF2, ...
Ik zoek zowel nieuwe als 2dehands PC's.
Een voorbeeld van een 2dehands pc die me in het oog viel:
HP Elite PC:
- Cpu: amd phenom x4 9500 quad-core processor 220mhz
- Gpu: nivdia geforce 9600GT 512 mb
- Ram: 6gb
- harde schijf: 500gb 7500rpm
- Orginele key van windows 7 profesional 64bit besturings systeem
-antenne aansluiting
- 8 usb 2.0
-vga +hdmi aansluiting
...
Samen met packard bell maestro 22 inch full hd scherm voor 450 euro? Te veel?
Of zou ik eerder opteren voor een nieuwer systeem?
Mijn budget draait rond de 700 euro (hoewel ik wel meer aankan, maar ik heb schrik té veel geld uit te geven aan iets wat ik misschien niet nodig ga hebben , of zit ik hier fout?
Enig advies is welkom!
Grtz
Ik wil reeds een tijdje de overstap maken van console naar pc-gaming, en zoek een passende pc hiervoor. Momenteel wil ik eerlijk gezegd niet té veel spenderen aan de desktop, ik wil gewoon wat uit proberen en het hoeft niet eens de nieuwste games op max te kunnen spelen. Games die ik vooral wil spelen (en liefst op max) op de pc zijn Starcraft 2, TF2, ...
Ik zoek zowel nieuwe als 2dehands PC's.
Een voorbeeld van een 2dehands pc die me in het oog viel:
HP Elite PC:
- Cpu: amd phenom x4 9500 quad-core processor 220mhz
- Gpu: nivdia geforce 9600GT 512 mb
- Ram: 6gb
- harde schijf: 500gb 7500rpm
- Orginele key van windows 7 profesional 64bit besturings systeem
-antenne aansluiting
- 8 usb 2.0
-vga +hdmi aansluiting
...
Samen met packard bell maestro 22 inch full hd scherm voor 450 euro? Te veel?
Of zou ik eerder opteren voor een nieuwer systeem?
Mijn budget draait rond de 700 euro (hoewel ik wel meer aankan, maar ik heb schrik té veel geld uit te geven aan iets wat ik misschien niet nodig ga hebben , of zit ik hier fout?
Enig advies is welkom!
Grtz

) .