^^VooDoo^^
Legacy Member
Ik zit nog steeds met een geforce 4 tit4400, en ik zou graag toch wel paar games op maximum kunnen spelen. Maar sinds ik het geld niet heb voor over te schakele op iets dan AGP, dacht ik deze kaart te kopen.
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101342
Wat denk je ervan?
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101342
Wat denk je ervan?

(Waarom hebbek nooit geluk, en moetek maande spare
7800GT bestaat NIET op AGP, kom nu nie af me zegn van wel want de 7800GS is een totaaaal andere kaart!
)