F0ns
Legacy Member
Hallo.
Over mijn deur is er een winkel die een uitverkoop doet. Zijn voedings staan nu op de prijs van 22€. Dit lijkt me echter aantrekkelijk. Ik weet niet of deze voedings goed/matig/slecht zijn.
Hier is het merk:
Q-tec 450W 30 dB (of 33 dB weet niet meer juist)
Is dit merk goed of beter niet kopen voor maar22€.
Hartelijk dank
Over mijn deur is er een winkel die een uitverkoop doet. Zijn voedings staan nu op de prijs van 22€. Dit lijkt me echter aantrekkelijk. Ik weet niet of deze voedings goed/matig/slecht zijn.
Hier is het merk:
Q-tec 450W 30 dB (of 33 dB weet niet meer juist)
Is dit merk goed of beter niet kopen voor maar22€.
Hartelijk dank
). Laat ze liggen en koop een degelijke voeding. Ik kan je een LC-Power aanraden (de 140 mm editie is zéér stil). Goeie kwaliteit en lage prijs.