Archief - Advies aankoop muismat (bij MX518)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nightmare`

Legacy Member
Soz, het is wss al een veel gestelde vraag. Kheb search button gebruikt n paar topics gevonden maar nooit egt een antwoord op mijn vragen.
Dus ik ga al zeker MX518 kopen omdat het NIET draadloos is (imo het beste n minder gewicht hierdoor) n ik betrouw een laser ook niet zo.
Deze keuze staat al vast dus hiervoor hoef ik geen suggesties meer.

Steelpad 5L of Qpad ( low sense of high sense ?)

Tzou goe best mogelijk moeten glijden (dunno offek dan high sense mat of low sense map nodig heb, high sense voor als ge met high sense speelt of is het onlogisch n omgekeerd?)

Nu uit wat bestaan die mappen van ondergrond? Kheb nu een allsop map n die blijft egt supervast liggen, vind ik wel belangrijk.

PS: Ik speel nu met hoge sense in cod2 (9.29)

denpowel

Legacy Member
Ik gebruikt een corepad bij men mx518 ;)
glijd mega goed en hijs groot en blijft mega goed liggen(ge moet em al opheffen voor hem te bewegen)
oja hijs van glas :applause:

greetz

Powel

PhAnToM^

Legacy Member
ik heb n Qpad + mx518 (met Glidz die bij de Qpad geleverd worden) en ik moet zeggen dat het een zlaige combinatie is :)

RaGeR

Legacy Member
De keuze van u muismat is nogal persoonlijk. Sommige hebben graag dat hun muis bij eene tik van de eene kant naar de andere glijdt, terwijl iemand anders dan weer liever heeft dat het allemaal wat stroever gaat.

Heb dezelfde muis als u en ben ook op zoek naar een deftige muismat, ma'k weet ook nog niet wat. Zou er eerst wel es een paar willen uittesten. Hierdoor speel'k dus nog altijd met een cheap-ass muismatje :).

Nightmare`

Legacy Member
Davion zei:
Moved naar Aankoopadvies :)
Soz, ik zag pas de onderverdeling toen ik hier nog eens langskwam.
Thx voor het moven.

On Topic. Mijn keuze tussen Qpad of Steelpad 5L staat zowat vast dat het 1 van deze 2 wordt dus (plz) comments over bv. corepad werkt hier goed , hoeft niet. Aangezien men keuzemogelijkheden al vast staan ben ik niets met zulke comments ;)

CupraBoy

Legacy Member
Ik heb een Icemat SE. En gebruik mijn Logitech G5 hierop met de bijgeleverde skates van de Icemat. ( Geen problemen met de laser op de glazen mat, wel firmware 1.1 in de G5 )

Voorheen gebruikte ik mijn bureau als muismat. Nu moet ik zeggen dat de Icemat + skates vele malen beter beweegt als voorheen. :-)

grtz

Dayofdead

Legacy Member
Ik gebruik mijn G1 muis op een gewone muismat, niet eens voor optische dus. Ik ondervind ook geen problemen. Reageert u muis wat traag, zet u gevoeligheid een beetje hoger. Niet teveel geld aan geven aan die zaken. Enkel op letten dat de mat groot genoeg is.

b|0-0|n

Legacy Member
Ik gebruik Icemat 2 met de 510, wel met teflon skates, maar die kan je makkelijk vinden.

R.Winters

Legacy Member
Ik heb dezelfde muis, een een muismatje gevonden op straat achter de kerk :p In perfecte staat na 5 jaar nog altijd ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan