Archief - acer aspire 5733-376g50MN

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Ik zou zeker geen acer kopen en al zeker niet bij mediamarkt,die verkochten mij is luxor pc spel en zat trojan op en 2dehands tv's als nieuw verkopen etc heb zelf klacht ingediend echte gangsters!

Ik zou zien voor dell of asus etc

mXXX

Legacy Member
niemand een suggestie? Had hem graag deze week willen kopen...

mXXX

Legacy Member
Volgens mij is de acer beter qua specs én prijs:

Dell Inspiron 15 R: De online winkel van Dell: stel zelf uw systeem samen
cpu is ietsje trager en het is 4gb ram en is duurder

Asus: website gaat zeer traag, dus deze heb ik overgeslagen

Sony: het goedkoopste is 529€ met volgende specs

Geconfigureerd

Intel® Pentium® B950, 2,10GHz
Legitieme Windows® 7 Home Premium
Belgisch (AZERTY)
39,5cm LCD 1366 x 768 + camera
Scheda Grafica Intel® HD
500 GB Serieel ATA (5400 rpm)
4 GB 1333MHz DDR3-SDRAM
DVD-station
Office 2010 Starter
Geen bescherming

Tevens meegeleverd

HDMI(TM) uitgang
Batterij werkt maximaal 4 uur
1 AC-adapter
Draadloos LAN(bgn) + Bluetooth


momenteel lijkt mij die acer toch de beste of zie ik iets over het hoofd?
Het is vooral om voor school te werken, muziek, video (HD!) te zien, streaming. Eigenlijk school en multimedia

ATI

Legacy Member
Koop dan de acer,kom niet klagen als je 4maand moet wachten eer je hem terug hebt als ie kapot is en dan terug is en er nog iets anders stuk is,zoals men broer heeft voorgehad en heel veel andere mensen.

doei

FlameDB

Legacy Member
heb ondertussen al drie acers gehad en niets van problemen. D

Dit was misschien vroeger vooral een problematisch merk, maar tegenwoordig zijn dat zeer degelijke toestellen imo

ATI

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
heb ondertussen al drie acers gehad en niets van problemen. D

Dit was misschien vroeger vooral een problematisch merk, maar tegenwoordig zijn dat zeer degelijke toestellen imo

Ik moet er niks van hebben ken heel veel mensen dat er problemen me hebben zelfs bij de nieuwe! Ik vind het brol en als jij het heel goed vind moet je het maar kopen ik hou u niet tegen hoor :D kopen kopen kopen!!:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan