Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en is zeer goed, die maxline heb ik ook ... mja eigen ervaring is de beste zou ik zeggen. Die X24400 en SLI32 mobo heb ik zaterdag. Dan nog , waarom graka van asus ? stil , en geen ventilatortje dat irriterend wordt na verloop van tijd zoals (weerom eigen ervaring bij whitelabel merken of msi)Goede beslissing lijkt meB@rry zei:we gaan waarschijnlijk voor de nieuwe socket en een 7900gt ...

Davion zei:@-=MAD=-Phoeni^X
- 7800GTX is NIET rapper dan 7800GT SLI.
Bigbuddha zei:ummh misschien een stomme vraag maar, waarvoor gaat hij het gebruiken?? dat is toch wel heel belangrijk in de keuze van hardware. 'k snap niet dat niemand zich die vraag heeft gesteld.
-=MAD=-Phoeni^X zei:de keuze van welke hardware bedoel je?