heb je die storm blok al aangeraden hé, is universeel en één van de betere blokken
edit:
pomp
die van mij vind k enorm goed ervoor, kan goede druk leveren, ideaal voor dat blokje, eheim kan ook goed druk leveren, maar de swiftech pompen zijn in alle tests wel nog wat beter
radiator :
- enkel cpu zou ik een single 120mm aanraden, bix pro of bix extreme
- als je ook gpu(+ evt chipset zou willen koelen, dual of triple rad, bix extreme 2, ...)
tubing:
tygon is enorm goed, spreek uit ervaring, geen knikken, ...
reservoir:
wat je het liefst ziet
misschien dat mod dit even naar waterkoeling kan plaatsen, hoort daar beter thuis
