snowwhitesoils
Legacy Member
Hey ik had graag wat advies van mensen wat op heden een goede aankoop is als mengpaneel (4-kanaals). Wil er gerust een som geld aan uitgeven, ik koop liever van het begin deftig materiaal dan er na toch met slecht werkende faders te werken of ruis te krijgen na een tijd.
Ik heb mijn oog wel laten vallen op pioneer en rodec.
Rest van info is dat ik met 2x technics sl1210 mk2 draai.
Ik heb dit al in de dj thread gevraagd, maar daar antwoorden ze niet..
En op wat moet ik letten bij aankoop van versterker ?
Ik heb mijn oog wel laten vallen op pioneer en rodec.
Rest van info is dat ik met 2x technics sl1210 mk2 draai.
Ik heb dit al in de dj thread gevraagd, maar daar antwoorden ze niet..
En op wat moet ik letten bij aankoop van versterker ?
, maar het moet niet te overdreven zijn deze zijn vooral voor thuisgebruik dan en niet voor mee te nemen..
DIE WIL IK!
dus euh, volgens mij ook geen betere keus 

