Archief - Aankoop Sony TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den Deze

Legacy Member
Ik heb me altijd laten vertellen dat Sony TV's van deftige kwaliteit zijn.
Aangezien ik een nieuw tv nodig heb, ben ik maar eens aan mijn zoektocht begonnen.
Na wat zoeken ben ik bij volgende tv gekomen:
Sony KDL46NX72FTI
Momenteel loopt er ook een actie waarbij je voor 69€ er nog eens een Skype-Camera + PS3 & Uncharted 3 erbij krijgt, geen slechte actie dus ;)
De tv zal het eerste jaar gewoon met een beugel aan de muur gehangen worden.

Heeft er iemand ervaring met zo'n toestel?
Op internet kan ik er weinig van terugvinden.

Meer specs: Sony website

camino

Legacy Member
Is idd wel top vind ik en ja sony is op gebied van tv heel goed.
Alleen hun blu-ray spelers zijn niet zo top vind ik, al de rest wel.
TV heeft alles op en aan ook zie ik, het enige kleine minpuntje vind ik de manier waarop de tv is bevestigd. Dat vind ik een klein beetje jammer maar das natuurlijk maar een futuliteit.
Tja, ik vind het een top tvke om eerlijk te zijn.
ps; verwacht natuurlijk wel niet het van het van dat internet gedoe he, dat staat sowieso belange nog geen 200% op punt, dat zal vooral goed zijn voor binnen een dikke 3tal jaar ofzo maar nu, tis iets maar verwacht er dus nie het van het van :).

Mr. Humphries

Legacy Member
Persoonlijk vind ik die Sony echt niet zo geweldig.

Op dat formaat zou je ook beter voor plasma gaan dan LED. Dat is goedkoper en je hebt beter beeld.

Bijvoorbeeld de Panasonic G30. Eventueel kan je al eens kijken naar de VT30 als je dat budget voor handen hebt uiteraard.

ATI

Legacy Member
Ik zou ook eerder voor een Panasonic zien,merkwaardig beter.

Den Deze

Legacy Member
Mijn keuze ging zowiezo tussen een Sony of een Panasonic, maar ik kan wss 10-15% korting krijgen op de Sony (via mijn werk), dan is de keuze uiteraard snel gemaakt :)

Mr. Humphries

Legacy Member
Mja als het budget een grotere doorslag geeft dan de beeldkwaliteit is dat inderdaad zo.

Let ook wel: is dat korting op de adviesprijs, want dan kan je zoiezo beter online kopen, daar liggen de prijzen veel lager dan 10% korting.

Den Deze

Legacy Member
Normaal was mijn budget iets van een 1000-1100€, maar ik kan dit wat optrekken tot zo'n 1200-1300€ max. Liefst van al koop ik mijn tv in een winkel ipv online. Panasonic GT30 is ook deftig, maar kost nog eens 100€ meer en verbruikt ook een pak meer.

demon326

Legacy Member
Den Deze zei:
Normaal was mijn budget iets van een 1000-1100€, maar ik kan dit wat optrekken tot zo'n 1200-1300€ max. Liefst van al koop ik mijn tv in een winkel ipv online. Panasonic GT30 is ook deftig, maar kost nog eens 100€ meer en verbruikt ook een pak meer.

Dat gebruik is rond de 40 euro per jaar meer tov een led... Die 100 € extra zal je beste investering zijn:p. Als je geen 3D nodig hebt, kan je voor de G30 gaan, evengoed, enkel geen 3D waargave:)

Tribal

Legacy Member
Verschil tussen deze en bv. een G30 gaat marginaal zijn, zou zelf de Sony eerder naast de GT30 zetten. Grootste minpunt van de (elke) Sony's is 3D.

Den Deze

Legacy Member
Ik denk dat 3D zowiezo nog niet op punt staat he? Ik zal nog eens kijken naar die GT30.

Mr. Humphries

Legacy Member
Als je geen 3D wil, ben je beter af met de G30 en die is een heel pak goedkoper!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan