Enigma²
Legacy Member
ik wil een nieuwe tv-kaart omdat diegene die ik momenteel heb (Hauppage WinTV-PVR-350 ) onscherp beeld heeft, vooral als ik fullscreen bekijk. Ook als ik men PS2 aansluit op de tv-kaart, heb ik een reactiesnelheid met vertraging van 2-3sec. Dit is toch niet normaal volgens mij?
Daarom zou ik een nieuwe willen kopen :
-maxprijs 170€
-liefst 2 ingangen zodat ik kan opnemen en tv kijken op een andere post
-afstandbediening
hoe werkt digitale televisie juist voor computer. Is dit dan hetzelfde als op tv?
Mijne maat heeft een compro videomate Gold en hij heeft scherp beeld bij fullscreen (hij heeft wel een 17" scherm crt, ik 19" TFT maakt dit verschil?)
als je andere voorstellen hebt mag je deze ook posten natuurlijk!
Daarom zou ik een nieuwe willen kopen :
-maxprijs 170€
-liefst 2 ingangen zodat ik kan opnemen en tv kijken op een andere post
-afstandbediening
hoe werkt digitale televisie juist voor computer. Is dit dan hetzelfde als op tv?
Mijne maat heeft een compro videomate Gold en hij heeft scherp beeld bij fullscreen (hij heeft wel een 17" scherm crt, ik 19" TFT maakt dit verschil?)
als je andere voorstellen hebt mag je deze ook posten natuurlijk!