CoUg4r.
Legacy Member
Hallo allemaal,
Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2012!
Nu to the point.. Ben samen met mijn ouders op zoek naar en nieuwe tv om beneden in de living te zetten. Al onze tv's zijn altijd al van Panasonic geweest en zijn we altijd al reuze content over geweest, dus zouden we nu ook terug kijken voor een Panasonic.
OP dit moment hebben we nog altijd een CRT, dus verandering mag wel eens
Heb al eens zitten rondkijken op de webshop van de winkel waar we hem gaan kopen en toen kwam ik op deze TV uit : Panasonic TX-P42G30E
Nu we gaan straks ook nog eens naar de winkel om zelf te gaan kijken, maar wou toch al eens jullie raad vragen. Deze kost op hun site €849.00
Misschien ook wel handig om te weten:
Kostprijs: Max €1000
We zitten op ongeveer 3m van onze tv, dus ik vermoed dat een 42" scherm wel goed is dan?
3D: Hoeft niet
Tv zal via HDMI aangesloten worden op Digitale tv, een Blu-ray speler en Mediaspeler. Tv zal dus voornamelijk gebruikt worden om gewoon Digital Tv te kijken en veel films.
Dat zal het zo ongeveer wel zijn denk ik. Indien iemand anders andere suggesties heeft, feel free to tell! Alle hulp en aanbevelingen zijn zeker welkom
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
CoUg4r.
Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2012!
Nu to the point.. Ben samen met mijn ouders op zoek naar en nieuwe tv om beneden in de living te zetten. Al onze tv's zijn altijd al van Panasonic geweest en zijn we altijd al reuze content over geweest, dus zouden we nu ook terug kijken voor een Panasonic.
OP dit moment hebben we nog altijd een CRT, dus verandering mag wel eens
Heb al eens zitten rondkijken op de webshop van de winkel waar we hem gaan kopen en toen kwam ik op deze TV uit : Panasonic TX-P42G30E
Nu we gaan straks ook nog eens naar de winkel om zelf te gaan kijken, maar wou toch al eens jullie raad vragen. Deze kost op hun site €849.00
Misschien ook wel handig om te weten:
Kostprijs: Max €1000
We zitten op ongeveer 3m van onze tv, dus ik vermoed dat een 42" scherm wel goed is dan?
3D: Hoeft niet
Tv zal via HDMI aangesloten worden op Digitale tv, een Blu-ray speler en Mediaspeler. Tv zal dus voornamelijk gebruikt worden om gewoon Digital Tv te kijken en veel films.
Dat zal het zo ongeveer wel zijn denk ik. Indien iemand anders andere suggesties heeft, feel free to tell! Alle hulp en aanbevelingen zijn zeker welkom
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
CoUg4r.
.
)