Liam
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik zou graag zo snel mogelijk een Acer Aspire One 522-c6Dkk kopen. Hier in de Photohall in Eeklo staat deze in de 'solden' voor 299€ i.p.v. 329€. Bij Vandeborre kan ik de iets oudere versie bestellen (Acer Aspire One 522), ook voor 299€ (maar ik zou liefst de nieuwste versie hebben)
Ik heb wat opzoekwerk gedaan en ik heb gevonden dat deze op laptopshop.nl (NL site van coolblue) voor amper 229€ te koop staat!!
==> Acer Aspire One 522-C6Dkk - Laptopshop.nl
Natuurlijk zou ik hem hier willen bestellen, maar leveren die ook in België? ik heb dat namelijk niet gevonden op hun site..
Ook heb ik gezien dat er ook een BE versie is van laptopshop.nl waar deze exact dezelfde netbook te koop staat voor 299€.
==> Acer Aspire One 522-C6Dkk Azerty - Laptopshop.be
Is dit een fout van coolblue?
dan had ik ook nog een vraagje, zijn er mensen die ervaring hebben met multimedia-aankopen bij coolblue? hoe zit het met garantie, herstelling enz..?
alvast bedankt
groeten Liam
Ik zou graag zo snel mogelijk een Acer Aspire One 522-c6Dkk kopen. Hier in de Photohall in Eeklo staat deze in de 'solden' voor 299€ i.p.v. 329€. Bij Vandeborre kan ik de iets oudere versie bestellen (Acer Aspire One 522), ook voor 299€ (maar ik zou liefst de nieuwste versie hebben)
Ik heb wat opzoekwerk gedaan en ik heb gevonden dat deze op laptopshop.nl (NL site van coolblue) voor amper 229€ te koop staat!!
==> Acer Aspire One 522-C6Dkk - Laptopshop.nl
Natuurlijk zou ik hem hier willen bestellen, maar leveren die ook in België? ik heb dat namelijk niet gevonden op hun site..
Ook heb ik gezien dat er ook een BE versie is van laptopshop.nl waar deze exact dezelfde netbook te koop staat voor 299€.
==> Acer Aspire One 522-C6Dkk Azerty - Laptopshop.be
Is dit een fout van coolblue?
dan had ik ook nog een vraagje, zijn er mensen die ervaring hebben met multimedia-aankopen bij coolblue? hoe zit het met garantie, herstelling enz..?
alvast bedankt

groeten Liam
Ze hebben in ieder geval een winkel in Antwerpen, dus mocht het echt mislopen dan heb je toch altijd dat fysieke aanspreekpunt.