Budget? Overigens: ik vind het een beetje raar dat ge FLAC's wilt kunnen afspelen en met 4GB tevreden zijt.
Kijk je er ook filmpjes op(je vraagt om een mp4-speler dus...

)?
Dat buiten beschouwing gelaten: zou je niet meteen een ander merk kiezen? Met een speler van samsung of sandisk zal je veel betere batterijduur/interface/mogelijkheden hebben.