Archief - Aankoop: Monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSmiley

Legacy Member
Hey,

Wegens mijn Acer monitor (V223HQ) niet bepaald een goede monitor is om op te gamen zou ik graag een nieuwe monitor willen aankopen. Maar het probleem is, ik ken niets af van monitors.
Ik heb al eens rondgekeken op het internet maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. Daarom hoop ik van jullie wat nuttige informatie te verzamelen. Willen jullie me helpen? Mercikes!


Mah Needs:

Wat: Een goede/uitstekende monitor om games op te spelen.
LED of LCD: Liefst LCD
Merk: Maakt me niet uit, maar geen Acer meer!
Grootte: 21"-22"
Kleur: Zwart
Breedbeeld
Budget: Is er niet echt. Ik wil zien wat ik kan krijgen voor welk geld...

BlueSmiley

Legacy Member
Johan tb zei:
Kortom 1 merk ... Dell.

Euh, ja? Is er een bepaalde Dell monitor die je me kan aanraden?



Edit: Excuseer, mijn huidige monitor is 21,5". Ik heb de gewenste grootte ook aangepast.
Dit zou maximaal 22" mogen zijn.

sven311

Legacy Member
ik heb sinds gisteren een samsung syncmaster SA350
Is een LED tv en 22 inch, ben er verdomd gelukkig mee :p

freakblade zei:
Dell U2311H ; €219.
Wordt heel veel aangeraden :) (1" groter dan je max valt toch mee?)
U2311H - DELL monitoren TFT Hier met 3 jaar Premium Panel garantie.

en 8MS om te gamen..hoe lager hoe beter, dus zou zeker niet boven de 5 gaan hoor ...

SpeedFreak.be

Legacy Member
sven311 zei:
en 8MS om te gamen..hoe lager hoe beter, dus zou zeker niet boven de 5 gaan hoor ...

Ja en ik heb hier een dell WA 2209 en ik ondervindt totaal geen problemen er mee. bovendien in vergelijking met die samsungs is dell superieur omdat er een ips paneel in zit.;)

MrKend54l

Legacy Member
sven311 zei:
en 8MS om te gamen..hoe lager hoe beter, dus zou zeker niet boven de 5 gaan hoor ...
Amai gij moet nogal ogen hebben. Een verschil van 3ms kunnen zien.
Echt respect!

sven311

Legacy Member
Johan tb zei:
Ja en ik heb hier een dell WA 2209 en ik ondervindt totaal geen problemen er mee. bovendien in vergelijking met die samsungs is dell superieur omdat er een ips paneel in zit.;)

maar toch, waarom hogere ms gebruiken als het lager ook kan ? :)
Btw dell superieur... heb 159eur betaald voor een 22inch full had led tv ... vind ik niet slecht, en beeldkwaliteit is ook super :)

BlueSmiley

Legacy Member
freakblade zei:
Dell U2311H ; €219.
Wordt heel veel aangeraden :) (1" groter dan je max valt toch mee?)
U2311H - DELL monitoren TFT Hier met 3 jaar Premium Panel garantie.

Ik heb besloten om een nieuwe bureau aan te kopen zodat ik eindelijk wat verder van mijn monitor verwijderd zit. (kinderbureau'kes zijn redelijk klote voor kerels van 1m85) :p
Dus ik ben aan het overwegen om deze monitor te kopen. Bedankt voor de hulp. :)

PRQPHET

Legacy Member
BlueSmiley zei:
Ik heb besloten om een nieuwe bureau aan te kopen zodat ik eindelijk wat verder van mijn monitor verwijderd zit. (kinderbureau'kes zijn redelijk klote voor kerels van 1m85) :p
Dus ik ben aan het overwegen om deze monitor te kopen. Bedankt voor de hulp. :)
You're welcome ;). Btw het kan ook zijn dat je deze elders goedkoper gaat vinden, maar enkel bij deze verkoper krijg je 3 jaar panel garantie. De kleine meerprijs zeker en vast waard :p.

BlueSmiley

Legacy Member
freakblade zei:
You're welcome ;). Btw het kan ook zijn dat je deze elders goedkoper gaat vinden, maar enkel bij deze verkoper krijg je 3 jaar panel garantie. De kleine meerprijs zeker en vast waard :p.

Ik moet 'm via mijn verkoper in de buurt kopen.
Het probleem: Mijn monitor die ik in februari bij hem gekocht heb doet het niet zoals hij 't zou moeten doen. Ik heb een mailtje gestuurd en ik mocht 'm voor een andere monitor inruilen. Nu valt 't nog af te wachten of hij deze monitor wel kan bestellen of niet. (Het is een Acer guy)
Ik hoop van wel, want ik lees er niets dan goeds over. De mensen hebben mij dit scherm ondertussen al 4x aangeraden dus ik ga sowieso voor den deze. ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan