Archief - aankoop laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hanez2

Legacy Member
Hallo!

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen om naar school te gaan en om thuis te gebruiken. Ik vraag niet veel van een laptop alleen dat hij snel werkt.
Voor school zou ik alleen office toepassingen moeten gebruiken.

Ik heb deze laptop op het oog: sony vpceh1m1e w.be1
Ik heb een budget van 800 euro maar ik blijf er natuurlijk liever wat onder.
Ik zou deze kopen bij Vandenborre en die kost daar 648 euro.
Is dit een goede laptop voor mij?

Dit zijn de specificaties:


Scherm 15.5 inch
Ram geheugen 4096 Mb DDR3 SDRAM
Harde schijf 500 Gb
Processor Intel Core i3-2310M
Cache geheugen 3072 Kb
Grafische kaart NVIDIA GF 410M
Videogeheugen 1 Gb dedicated
Schermresolutie 1366 x 768
Lezer/Schrijver DVD+-R/RW dual layer brander
Geheugenkaartlezer 2-in-1
Webcam
LED scherm [LED scherm]
Besturingssysteem [Besturingssysteem] Windows 7 Premium 64-bits
Taal besturingssysteem Nederlands / Frans / Engels
Numeriek klavier
Maximale autonomie 4.5 u
Ram uitbreidbaar tot 8192 Mb
Afmetingen product (hxbxd in cm) 3.1 x 36.9 x 24.8
Gewicht 2.7 Kg

Bedankt op voorhand!
groetjes

PRQPHET

Legacy Member
Sony heeft goeie laptops, maar zijn meestal (altijd eigenlijk) duurder dan andere merken.
Er is nu een Asus (goeie laptops!) in de Saturn te koop aan €599.
Specs:
-i5-2410M
-8GB RAM
-15'6"
-NVIDIA 315M 1GB
-numpad

Onlangs was er eentje te koop (dit kan nu nog zijn) in Mediamarkt voor €500? ofzoiets en ook dezelfde specs, alleen iets minder RAM.
Als je het zo goedkoop wilt houden, Asus biedt prijs/kwaliteit zeer goeie laptops aan :).

Infect3d

Legacy Member
freakblade zei:
Sony heeft goeie laptops, maar zijn meestal (altijd eigenlijk) duurder dan andere merken.
Er is nu een Asus (goeie laptops!) in de Saturn te koop aan €599.
Specs:
-i5-2410M
-8GB RAM
-15'6"
-NVIDIA 315M 1GB
-numpad

Onlangs was er eentje te koop (dit kan nu nog zijn) in Mediamarkt voor €500? ofzoiets en ook dezelfde specs, alleen iets minder RAM.
Als je het zo goedkoop wilt houden, Asus biedt prijs/kwaliteit zeer goeie laptops aan :).

Dan zou ik eerder die van de MM aanraden ik heb die ook gezien.
Ik vond die van de MM toch iets beter.
En die van de MM kostte 555 euro.
Dus die is goedkoper als de Asus van u en die heeft een Geforce GT540m.
Ik weet dat een graka voor gewoon gebruik niks uitmaakt maar als ge voor minder een betere kunt krijgen dan zou ik daar toch voor gaan. :p

playforfun91

Legacy Member
Bij Sony betaal je iets meer voor afwerking. Best wel goede toestellen maar prijs/kwaliteit zit Asus toch iets hoger ... hoewel je met de Sony zeker geen miskoop doet :)

PRQPHET

Legacy Member
Infect3d zei:
Dan zou ik eerder die van de MM aanraden ik heb die ook gezien.
Ik vond die van de MM toch iets beter.
En die van de MM kostte 555 euro.
Dus die is goedkoper als de Asus van u en die heeft een Geforce GT540m.
Ik weet dat een graka voor gewoon gebruik niks uitmaakt maar als ge voor minder een betere kunt krijgen dan zou ik daar toch voor gaan. :p
Ja, kwist de exacte prijs niet meer :p
En idd, dieje 540M is beter ;)

hanez2

Legacy Member
ik heb deze eigenlijk gepost voor mijn vriendin :p die vond dat dit model er heel mooi uitzag en dat primeert eigenlijk voor haar xD Ik wilde gewoon es checke of het geen brol was :p bedankt allemaal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan