Archief - Aankoop Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psygnosis

Legacy Member
Goeieavond

ik zoek dus een HEEL goeie laptop voor mee te nemen naar lanparty's
want iedere keer mene chieftec case meepakken , da beest weegt nogal :p

vereisten:

- Filmpkes checken :)
- Leeching op lanparty's
- Gaming op lans

ik zelf heb mijn oog laten vallen op de ACER Ferrari 4005WLMIB

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101400

iemand een ander voorstel of is deze goed genoeg?

vriendelijke groeten!

Davion

Legacy Member
Lijkt me goed :)
Voor 1700€ heb je wel de Dell Inspiron 9400 met GeForce Go 7800 die nog een pak krachtiger is, maar die Ferrari is zeker goed :)

Yank

Legacy Member
Ik zou zeker de 9400 nemen: dual-core cpu, veel sterke grafische kaart en nu heb je voor zelfde prijs als de acer ook 3j garantie (acer maar 2j), enigste wat misschien een nadeel is, is dat die Dell een 17" is, de acer maar 15.4".

De Dell zou ik zo nemen, met juist nog upgrade naar 9 Cell batterij ipv 6 cell.
Let wel, promotie van gratis dubbel geheugen en gratis transport (= 91€) geld maar tot 7 maart, dus als de voor de Dell gaat, bestel je best vlug.

Psygnosis

Legacy Member
Yankee zei:
Ik zou zeker de 9400 nemen: dual-core cpu, veel sterke grafische kaart en nu heb je voor zelfde prijs als de acer ook 3j garantie (acer maar 2j), enigste wat misschien een nadeel is, is dat die Dell een 17" is, de acer maar 15.4".

De Dell zou ik zo nemen, met juist nog upgrade naar 9 Cell batterij ipv 6 cell.
Let wel, promotie van gratis dubbel geheugen en gratis transport (= 91€) geld maar tot 7 maart, dus als de voor de Dell gaat, bestel je best vlug.

de graka in de ferrari met wat zoude da kunnen vergelijken?

Davion

Legacy Member
Waarom 3 jaar garantie?
Ik zou juist 1 jaar pakken, is een stuk goedkoper, en lijkt mij persoonlijk beter, meestal gaat het snel kapot of niet kapot ( in de computerwereld is dat normaal toch zo ), dus imo is die 3 jaar dik overbodig, zeker als ge ziet hoeveel dat dat kost.

Zo zou ik em nemen: http://configure2.euro.dell.com/del...rbc=N03947&s=dhs&sbc=bedhsrsinspn_9400_1&fb=1

Psygnosis zei:
de graka in de ferrari met wat zoude da kunnen vergelijken?

Das een ATI X700, ook niet slecht, maar de 7800Go is makkelijk 3x zo rap.

Yank

Legacy Member
Psygnosis zei:
de graka in de ferrari met wat zoude da kunnen vergelijken?
+- nVidia 6600

M'n broer heeft ook notebook met X700 en 't is geen slecht kaartje (zeker niet voor notebook), maar met dat budget kun je wel wat hoger gaan. Voor die Acer betaal je gewoon veel de Ferrari.

Psygnosis

Legacy Member
Dell ziet er idd beter uit ,

vooral omdat die graka 3 x zo krachtig is

thx Yankee en Davion
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan