KIA_Killer
Legacy Member
Ahoi,
ik zou graag 4 fans in m'n pc steken en deze fans qua snelheid kunnen regelen. Nu zit ik toch met enkele vraagjes.
Eerste vraag is, ik ben van plan de ZALMAN 80mm case fan ZM-F1 met regelbare snelheid 1700-3000 te kopen. Er staat 'met regelbare snelheid'. Wil dit zeggen dat er ook al iets bij zit waarmee ik de snelheid kan regelen, of moet ik een fan controllertje bijkopen sowieso (dit was ik wel sowieso van plan maar ik zou het toch graag weten. Als fancontroller had ik gedacht aan de AKASA Fan controller AK-FC-03 / ZALMAN RHEOBUS ZM-MFC1. Is dit een goeie koop? Deze 4 fans met 1 van die 2 controllers? Ik heb ook reeds een ZALMAN ZM-NB47J North bridge heatsink besteld omdat het fannetje op mijn nForce 4 chipset niet echt goed werkt.
Dus vraag ik me af. Die zalman F1 Fans. Zijn dit gewone fans die via de controller van snelheid kunnen geregeld worden, of zit daar nog eens een regelaartje bij. Ik zou vandaag nog willen bestellen dat ik morgen/overmorgen het kan gaan halen. (winkel = tones). Enfin ja het komt er dus gewoon op neer dat ik niet altijd in m'n case wil moeten om de snelheid aan te passen.
Alvast bedankt, ik hoop op snel antwoord
Kersten
ik zou graag 4 fans in m'n pc steken en deze fans qua snelheid kunnen regelen. Nu zit ik toch met enkele vraagjes.
Eerste vraag is, ik ben van plan de ZALMAN 80mm case fan ZM-F1 met regelbare snelheid 1700-3000 te kopen. Er staat 'met regelbare snelheid'. Wil dit zeggen dat er ook al iets bij zit waarmee ik de snelheid kan regelen, of moet ik een fan controllertje bijkopen sowieso (dit was ik wel sowieso van plan maar ik zou het toch graag weten. Als fancontroller had ik gedacht aan de AKASA Fan controller AK-FC-03 / ZALMAN RHEOBUS ZM-MFC1. Is dit een goeie koop? Deze 4 fans met 1 van die 2 controllers? Ik heb ook reeds een ZALMAN ZM-NB47J North bridge heatsink besteld omdat het fannetje op mijn nForce 4 chipset niet echt goed werkt.
Dus vraag ik me af. Die zalman F1 Fans. Zijn dit gewone fans die via de controller van snelheid kunnen geregeld worden, of zit daar nog eens een regelaartje bij. Ik zou vandaag nog willen bestellen dat ik morgen/overmorgen het kan gaan halen. (winkel = tones). Enfin ja het komt er dus gewoon op neer dat ik niet altijd in m'n case wil moeten om de snelheid aan te passen.
Alvast bedankt, ik hoop op snel antwoord

Kersten