Stel je vragen hier. Niet via PM. Ik ga vanaf nu ook gewoon niet meer antwoorden op de vraag die in PM gesteld wordt hier gesteld wordt. Mij wijzen op het feit dat je graag antwoord wilt in je topic zal in het vervolg ook leiden tot het negeren van die topic. (Toch zeker als de PM vlak volgt op de vraag in de topic, indien er echt na een dag nog geen antwoord op gekomen is, OK...)
Dit is niet specifiek op jouw bedoeld, maar het stoort me gewoon enorm dat ik vele van dergelijke PM's krijg waardoor mijn inbox continue vol geraakt.